21 Mart 2012

Şerefsizlik meziyet olmuş.

Utanacaklarına, yerin dibine gireceklerine pişkinliğin kitabını yazıyorlar. Sırtına sıva parçası geldi diye yerlerde yuvarlanan Otto Bariç'i hatırladınız mı?

Senelerdir Kadıköy'deki her Galatasaray maçında, terör estiriyorlar. Mondragon'a atılan ses bombası, Hasan Şaş'ın ensesinde patlayan yumurtalar, tribünlerdeki sidik torbaları, Eric Gerets'in alnının yarılması, son olarak Fatih Terim ve Hasan Şaş'ın alnının yarılması. Öyle utanmazlar ki, Hasan Şaş kulübeye yumruk atıp elini kanatmış, o kanı da alnına sürmüş diye haber çıkartıyorlar. Durum öyle bir hal aldı artık haklılığımızı ispat etmek için biz çıkıyoruz televizyonlara derdimizi anlatmaya.

 Özür dileyecekleri yerde, zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar. Pişkinliğin kitabını yazıyorlar.

Sikerler sizin gibi ezeli rakibi. Utanmaz sürüsü. Heriflerin yerine ben utanıyorum. Düşünme yetilerini kaybettiler iyice. Tek dayanakları Kadıköy'deki galibiyetti 2 senedir onu da başaramıyorlar, iyice sıyırdılar.

Ben edecek söz bulamıyorum artık.



***









Senin kale direği gibi 7 ceddini sikeyim. O top girecekti o kaleye...

2 yorum:

poolyver dedi ki...

taraftarlık hiç bir zaman bunların yaptığı gibi onursuzca yapılmadı bu ülkede.

WarBlood dedi ki...

arenada oynanacak maçta aykut kocaman ya da diğerlerinin başına bişey geldiğinde tavırları ne olacak merak ediyorum.eğer böyle bir durum yaşanırsa ki büyük ihtmalle yaşanacak nedeni bu orospu çocuklarının iğrenç tavırlarıdır...

Paylaş