4 Mart 2012

Ramazan gelsin, sizi kurtarsın.



Kardeşim, gepegenç adamsınız. Değiyor mu bu yaptıklarınıza?

Elemanın bu akşam yediği golleri yeni izledim. Lan biz halı saha maçı yapıyoruz ara sıra, 90 kilo oldum ben yemiyorum şu adamın bu akşam yediği tarz golleri. Bir planjon yap, bir hamle yap ne bileyim o kadar idman yapıyorsunuz yahu. Ayıptır be.

Bu arkadaş Olgun Peker başkanken Giresunspor kalecisiymiş bu arada. 

Bu akşam yediği gollerin benzerlerini bizim maçta yese bu utanmaz herifler yakar yıkar ortalığı. Nasıl Beşiktaşlılar senelerdir Zalad diye yıkıyor ya ortalığı. Onlarda bıktırdı o muhabbetten o da ayrı bir mesele tabi.

Değinmemiz gereken bir şey daha var. Fenerbahçe'de kart sınırında olan Cristian, Alex, Serdar Kesimal falan sarı kart görerek kartlarını temizlediler. Biz yarın Sivas maçında sarı kartları temizlesek ağızlarından pislikler saça saça yazarlar forumlarında bunu. Kendileri yapınca doğru, olması gereken; başkası yapınca tu kaka.

Bu kadar korkmayın evladım, alt tarafı 3 puan be. Kıçınızı da yırtsanız, balla pekmezle banyo da yapsanız kaçamayacaksınız bu sene. 2 Hafta var şurada. Korkmayın daha şimdiden.

Not: Hep siz mi trollük yapacaksınız, azıcık da biz yapalım...

Hiç yorum yok:

Paylaş