24 Mart 2012

Bir terör yuvası olarak Şükrü Saraçoğlu Stadyumu

Ben böyle kelimeleri yağlayıp ballamayı uzun uzadiye yazı yazmayı pek sevmem. Bu yazı da fazla uzun olmayacak.

Çoban Salata yazmış, ben de bu konu hakkında fotoğraf toparlamaya çalışıyordum ki çeşitli kaynaklardan bugün ulaşabildim fotoğraflara.

Bir takım yavşaklar (yavşak kelimesi hafif kalır bu dalyarakları tanımlamak için, bak bu daha güzel bir ifade oldu) Ünal Aysal'ın söylediklerine kafayı takmış, bu konu üzerine defalarca post atmışlar.

Ben susacağım fotoğraflar konuşacak birazdan. Kronoloji yapmıyorum, her derbide ayrı bir terör olayı yaşanıyor orada.

Her Kadıköy derbisinde, bu pezevenkler Galatasaraylı futbolcu ve taraftarlara yapmadıklarını bırakmıyorlar. Deplasman yapanlar daha iyi biliyor, sidik torbalarını falan saymıyorum şu anda. Neler neler yaptıklarını bilen biliyor. Ama biz fotoğraflarla hatırlatalım.



















Sen hakemlerin kafasını karpuz gibi yar, rakip takımın teknik direktörünün - antrenörünün kaşlarını patlat alınlarını yar, yapmadığın şerefsizlik kalmasın, futbolcun rakip takım futbolcusunu stadyum otoparkında dövmeye kalksın (Aurelio-Ricardinho olayı) sustalı bıçaklar sümenaltı edilip hokus pokusla yok edilsin, devre arası stadyumda tecavüz müzikleri çalınsın, defalarca organize şekilde küfürler edilsin. Bütün bunların üzerine bir de çıkıp konuşma utanmazlığını göster.

Son fotoğrafta tribündeki pankartı okuyabildiniz mi? "Köpek diyen çingene susacak Fenerbahçe Cimbom'u Kadıköy'de asacak" Köpekler istedi diye atlar ölmez diyen Lucescu'ya yönelik bu pankart. Rezilliğin daniskası, ama bunlarda yüz yok tabi.

Eden bulur bilader, rakı şişesi atmışız onu söylüyorlar.

Dinsizin hakkından imansız gelir. Az bile yapmışız. Daha iyilerini organize etmek lazım.

Hiç yorum yok:

Paylaş