1 Mayıs 2011

Ne Çok Bekledik...


Dün Çankırı Belediyespor'a karşı aldığı 2-0'lık galibiyetle 7 yıl aradam sonra tekrardan Bank Asya 1. Lig'e geri döndü efsane.

İşin açığı 2004'ten beri takip etmiyorum Göztepe'yi. Lise sonrası üniversite maceraları, Göztepe'nin serbest düşüşe geçmesi falan derken lise zamanındaki gibi maçlara gidemez oldum. Zaten ben Göztepe'yi ikinci ligden birinci lige çıkmaya çalışırkenki haliyle seviyordum. O heyecan, şampiyonluk sevinçleri vs. çok etkileyiciydi. Amigo İsmail'in bütün stada çektirdiği üçlüler, UEFA kupasında yarı final oynamış kadrodan hayatta kalanların tribünlere her maç öncesi gelip selam vermesi hatırladığım en güzel anılar.

"Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz" diye bağıran cefakar taraftarını sevindirdi Göztepe. Kendimi bu sevince pek layık göremiyorum ama yine de Göztepe belediye takımlarının hegemonyasındaki kısır Süper Lig'e yakışacak tek İzmir takımıdır. Taraftarıyla, camiasıyla ve Avrupa'ya bakan çağdaş yüzüyle Göztepe Türkiye'nin birinci olmasa da ikinci kulübüdür...

Hiç yorum yok:

Paylaş