26 Nisan 2011

Emiliano Insua

Efendim malum Insua bizde kiralık oynuyor. Hakkının yendiğine Galatasaray taraftarının büyük çoğunluğu inanıyordur. Öyle ki Hakan Balta gibi sene başından beri her maçta sayısız vukuat işleyen bir adam oynarken Insua yedek bekliyor. Gıkını da çıkarmıyor adam, Twitter'dan Facebook'tan neler yazdığını çoğumuz biliyordur. Galatasaray'ın maç kaybettiği bir gün attığı mesaj ile yenilgiden dolayı uyuyamadığını söyledi bu adam.

Kimi Galatasaray taraftarının itin götüne soktuğu bu çocukcağızın kariyerine bir bakalım bakalım. Herkesin malumu Transfermarkt diye bir site var, isteyen oradan da açıp bakabilir. Ben de oradan baktım zaten.

Boca altyapısından yetişip transfer olduğu Liverpool'da kiralık geldiği 06-07 sezonunda Premier Lig'de  2 maç yapmış. 1'inde sonradan oyuna girmiş. Bonservisinin alındığı 07-08 sezonunda Premier Lig'de 8 maç oynamış. 2008-2009 sezonunda ise 14 maç. 

Gittikçe daha çok görev almış. 

2009-2010 sezonunda 44 maçta 3906 dakika görev almış. Lig Kupası'nda Arsenal deplasmanında 1 golü var. Şampiyonlar Ligi'nde 6 maç/522 dakika, Avrupa Ligi'nde 4 maç/360 dakika, Lig'de 31 maçta 2724 dakika oynayıp 4 asist yapmış.

Şimdi Insua'yı beğenmeyen bünyelere bir soralım bakalım.

Bu adam madem bu kadar vasıfsız, yeteneksiz, kazma bir adam neden Liverpool'da 44 maç oynamış? Senin takımında sol bek oynayan adamlar bırak Liverpool gibi bir takımda 44 maç oynamayı, Çemişgezekspor'da dahi oynamayı haketmezken, sen Insua'yı beğenmiyorsun.

Ne içiyorsunuz ulan? Söyleyin de biz de çekelim kafayı, biraya dünya kadar para bayılmayalım boşu boşuna.

Son olarak şununla bitireyim bu yazıyı. İçimde kalmasın.

-spoiler-

Eeeeyyy Insua! Kimsin sen kardeşim? Elin İngiltere'sinden çıkıp gelmişsin, kiralık bir herifsin sen, sene sonunda siktirip gideceksin senin neyine ulan üzülmek? Hakan Balta fosur fosur sigarasını içerken senin bu üzüntün neden? Kendine gel! Sen zaten Galatasaraylı bile değilsin, pis kiralık. Defol git ulan.

-spoiler-

Hadi size iyi günler.

1 yorum:

sait ergün dedi ki...

bu da attığı gol: http://www.youtube.com/watch?v=r8b2B2GiAUI

-- konu dışı --
logodaki herif ile yanındaki yazı pek uyuşmamış sanki?
-- konu dışı --

Paylaş