26 Ocak 2011

2011/2012 Forma Tasarımları #1

Adidas ile sözleşmenin fesh edilmesi benim gibi azılı bir Adidasçı'nın bile hoşuna gitti. Senelerdir cıvıtılan forma tasarımlarından sonra beklenen bir olaydı aslında. Antalya ile oynanan kupa maçında Servet'in formasında logonun olmaması bana göre bardağı taşıran nokta oldu, başka bir neden gelmiyor aklıma bu fesihin nedeni olarak.

Ben yeni sponsorun Nike olmasını bekliyorum. Hatta kulübün Adidas'a ödeyeceği fesih bedelini falan da Nike vermiş deniyor. Bir kaç güne çıkar bunun kokusu zaten.

Nike ile anlaşmaya yakın olduğumuzu düşündüğümden, bu firmanın kalıbıyla yeni 2 forma tasarlayayım dedim. Devamı da gelecek bu formaların tabii ki, uğraşmak hoşuma gidiyor böyle şeylerle.


2 yorum:

Kubilay Kula dedi ki...

İkisi de çok güzel Cüneyt (:

Schumy dedi ki...

Terzi mi olcan lan başımıza :D

Paylaş