27 Aralık 2010

Kusura Bakmayın da...



17 yaşındaki çocukları sahaya inip dövmüşüz. Vay beee !

Milyonların gözü önünde bizim teknik direktörümüzün başı yarılmadı mı ? O ayrı mı tutuluyor bu olaydan ?



Tribünde takımı yalnız bırakanlar üzerine bir de yanında tezahürat yapanı kıyasıya suçluyor en ufak olayda. Ayıp ettik, çocukları dövdük, 15 16 yaşında çocuklardı vs vs. Sen bunu dersen Ntv'de "Florya'da Çirkin Saldırı" başlığıyla tartışılır bu konu, kalecisi götüyle top da kurtarır, başkanı senin kaptanına "ulan" da der, deplasmana gittiğinde sidik dolu tribünlerle de karşılaşırsın.

Bu olay Samandıra'da olsa şimdiye resmi sitelerinden kınama yazısı yazmıştı Fenerbahçe yönetimi. Ama bizim başkan arayıp özür dilemiştir kankasından. Olayların daha ne olduğunu bilmeden.

Tribündergi'de olayın şahidi olan bir arkadaşın yazısını noktasına virgülüne dokunmadan paylaşıyorum.

tiburon yazdı: Kendimi zor tutuyorum iki saattir ne şerefsizliğimiz ne kahpeliğimiz kaldı, madem fabio yazmış yazayım ben de. Birincisi şurada birkaç yazdığımı dahi okuyanlar kendi tribünümde gördüğüm yanlışları nerdeyse kendimize hakaret edercesine yazdığımı bilirler sanırım. Yani bugün cidden yanlış bir şey yapmış olsak bambaşka şeyler yazardım altta diyebilirim. Gittik maça, zaten gelenler gereği gayet düzgün bir tribün vardı. Devre oldu futbolcuları çağırdık onlar dönerlerken, benim gördüğüm çok net bir şekilde Fenerbahçeli futbolculardan biri bizimkine saldırdı. Daha sonra 1er 2şer futbolcular kavga etmeye başladı. Buraya kadar herkes izliyordu olayları kendi kendilerine kavga etsinler dedi millet zaten. Sonra bunların antrenörü müymüş neymiş bizim futbolculara saldırmaya başladı. Tribün bunu görünce çıldırdı doğal olarak, sahaya en fazla 10 kişi girdi. Asıl o kahpe antrenör linç edilmeliyken ona bir tekme var sadece ortada, yemin ediyorum başka da hiçbir şey yok. Sahaya girenlerden herkes çimlerin üstünde ya boş boş gezdi yada çocukları birbirinden ayırmaya çalışıyordu. Bu anlattıklarım maksimum 30 saniye sürdü, geri kalan futbolcuların kendi aralarındaki kavgası başka bir şey değil. Sonra da çıktık zaten. Hatta herkes ulan bir kere u17 maçına geldik o da tatil oldu diye gülüyordu, yani hiçbir olay olmuş modunda değildik. Ta ki eve gelene kadar. Tribündergiyi bir açtım, 15 yaşında (min.17 yaşında yaşı gençleştirilmiş izbandut gibi sporcu çocuklar) çocuklara saldırmışız, kahpeymişiz, şerefsizmişiz, ntvspor'da ilk haber olarak veriliyor, altyazılarda taraftar futbolculara saldırıldı diyor. Bizim tribünde, bugün orada olan kitlenin böyle bir şey yapmayacağını herkes az çok bilir diye tahmin ediyorum. Tekrar diyorum, kendi tribününde en ufak bir yanlışlığı şurada ilk eleştirenlerden biri olarak bugün biz yanlış bir şey yaptıysak en büyük kahpe olarak kendimi ilan edeceğim.

Bu yazı yazıldı diye yukarıdakileri yazmadım, olayı ilk duyduğumda da aynı düşünüyordum şimdi de aynı düşünüyorum. Başkanından yöneticisine, taraftarından oyuncusuna, malzemecisinden masörüne kadar kepazeliklerle dolu bir takımın 17 yaş altı grubuna kadar böyle karaktersiz oyuncular yetiştirmiş olmasına şaşırmıyorum. Fikrimiz değişmedi yani..

7 yorum:

Metonet dedi ki...

yazılanlar doğruysa, basketbol derbisi öncesi tansiyon yükseltme çalışmasıdır basit bir şekilde.
baskette de olay çıksın, başarısızlığın üstü örtülsün. ne ala memleket.

Schumy dedi ki...

Vallaha basketbol maçıyla denk gelmesi tesadüf de olabilir, olmaya da bilir. Bir fikrim yok o konuyla ilgili.

Erdem dedi ki...

ayıp diye bir şey var. bu takımcılık sorunu değil insanlık sorunu arkadaşım, geçmişten yapraklar açmak bu eylemi haklı gösterme çabası da ne oluyor?

hele o tribündergide yorum yapan arkadaş. bıraksın yalan söylemeyi. orada gazeteciler de vardı. hiçbirinin açıklamaları bu yönde değil. hadi bırakın çekilen görüntüler ortada. hiç bişey olmadı çocuklar kavga etti diyen zihniyet, video görüntüler sonucunda bir çocugun burnunu kırdığı için emniyete alınan arkadaşları için ne diyecek?

neyse lafı uzatmıycam. Sizin renginiz belli, sarı kırmızıdan çok öte bir renk, aptallıktan ve fanatizmden kararmışsınız.

lions dedi ki...

17 yaşında biri nasıl cocuk oluyor ya "çaki" onların hepsi fenerle analdığı dilden konusacaksın

Schumy dedi ki...

Kulübünü savunmayan rezil bir başkana sahip olabilir Galatasaray ama durup düşünmeden kendi oyuncularını haksız çıkaran bir taraftar olmayacağım.

Olayı haklı çıkarmaya da çalışmıyorum. Her kanalda vahşet diye tartışılan konunun aslında çok farklı olduğunu anlatmaya çalışıyorum.

Neyse, benim fikrim sabit. Galatasaraylı 15 yaşında oyuncu 40 yaşında FB'li antrönerden tekme yiyorsa arkasından 15 yaşında Fenerliler olaya giriyorsa tribünden de adam iner, dağdan da. Herkes kendi pisliğini temizlesin önce.

SirEvo dedi ki...

Ulen olay çok farklı diyorsun, sanki gözlerinle gördün Anıl. :D

Schumy dedi ki...

Vallaha görüntüleri izlediğinde anlatılanın birer birer doğru olduğunu zaten anlıyorsun abi.

Paylaş