19 Kasım 2010

"Misimovic Completed"


Başlamadan bitti... 

Lincoln, Jardel, Misimovic... Bu 3 ismin ortak yanı nedir biliyor musunuz? Üçü de Galatasaray'ın içerisindeki "Derin Galatasaray"a kurban gitti. 

Sıradaki gelsin kimse eğer, bu takıma Messi'yi getirsen yapılacak ilk operasyonda fişi çekilir. Takımın içine sıçıp bedavadan para kazananlar dururken fatura Misimovic'e kesildi...

Hani nerede Servet, Gökhan Zan? Nerede Serdar Özkan? Nerede Barış, Mustafa Sarp biraz da Arda?

Bize fazla Misimovic gibi adamlar...

Bundan böyle bu kan emici ibneler bu takımdan siktirip gidene kadar Galatasaray ile alakalı post atan adam Fenerli olsun... Bu da böyle büyük bir yemindir... 

2 yorum:

Black Pearl dedi ki...

Misimovicin GS'e gelesi yokmus zaten, ikide bir hala bundesligaya geri doncem diyen kendisi. Bu herif GS'i hak etmiyo bi defa, her ne kadar iyi oyuncu olsada. GS'de ne yapti su ana kadar saha da yok gibiydi, ben iki kosayim nasil olsa gitcem diye dusunuyor. Galatasaray yan gelip yatma yeri degildir hhehehehe

CaptainIrmak dedi ki...

Galatasaray'ı haketmiyo gibi kavramların içi boşaldı be dostum.

bu işler paraya bakıyor. galatasaray'ın his takımı olabilmesi için yerlilerin önce hissiyatlı olması lazım.

hissiyat derken;

şeref vicdan haysiyet...

seni de yabancı ülkeye göndersek sen de alacağın paraya bakarsın.

misi ne burda doğdu ne de burda yetişti. sen ben gibi olamaz. dahası senin takımında oynamak istemeyen adamı tutamazsın uzaklara gitmeyelim ali turan örneği var hemen yanı başımızda...

bundesliga da tarih yazan biri olsam e işim var gs de fener de beşikaş'ta. misi gelmek istememiş zaten yapılan sözleşmenin dedikoduları ortada.

misi nin galatasaray ı haketmemiş tarzında, milliyetçilik unuyla yoğrulmuş arda turan kalibresinde, düşünceler içine girip galatasaray şovenizmi yapmayalım, şimdi ya da gelecekte.

ne zaman bir barça ManU oluruz o zaman eyvallah, en büyük biziz.

bu yönetim anlayışıyla şark kafasıyla çok küçüğüz

Paylaş