4 Ekim 2010

Olmadık Yerlerde Rastlananlar

Böyle bir başlık vardır tribündergi forumlarında. Benim başıma da buna benzer bir olay geldi bugün.

Bazılarınızın bildiği üzere 7 aydır Antalya'da yaşıyorum ve Türk perakendeciliğinin devi olan şirkette çalışmaktayım, reklam yapmayım anladınız siz :)

Antalya'da yaşayıp da Antalyaspor'da oynayan bir oyuncuyu görmek olmadık yerde rastlanan bir olay değildir belki, ama bu 7 ay içerisinde gitmediğim mekan kalmamışken, destek çalışması için gittiğim taa Antalya'nın bir ucundaki ufacık mağazada Djehoua'a rastlamak benim için en olmadık yerde gerçekleşmiş bir olaydır :)

Hele gel Galatasaray'da oyna dediğimde suratındaki gülümsemeyi görseniz, foto çekilelim mi dediğimdeki soğukluğuna pişman olmuş gibiydi.

4 yorum:

SirEvo dedi ki...

yer len bu adamı :D

Schumy dedi ki...

Allah'tan balık almıştı onu yicekti herhalde :)

SirEvo dedi ki...

olum sen kilo mu aldın :D

Schumy dedi ki...

Adamın koluna bi bak allasen :D

Korktum görünce herifi zaten, foto dedim ; hayır dese tamam abi diyip uzucaktım :D

Paylaş