24 Ekim 2010

Kapak...


-Galatasaray'ı yeneceğinden o kadar emin olup "DEJAVU" diye tişörtler bastıranlara,
-İddaa'da Fenerbahçe'ye servetini yatıranlara,
-Maç öncesinde elleriyle 6 işaretleri yapıp devre arasında hatim indirenlere,
-"Fener bizimle bu halde çaprazlama ilişkiye girer" diyen Galatasaray taraftarlarına,
-"Eeeeööö, bu akşam ki maçta 7-0 yeneceğiz, gollerden birini Alex birini Niang atar diğerleri süprüz olsun" diyen İzmir Fenerium'daki bayan taraftara,
-İddaa'da Fenerbahçe'ye 7+ gol verip yatırdığı kuponun fotoğrafını Facebook'a koyan rezil adama,

ve daha nicelerine yukarıdaki kapaklar hediyem olsun. Şimdi diyecekler ki, "ulan beraberliğe seviniyorsunuz lan ahehahaha".
Hayır benim içim şu anda kan ağlıyor yenemediğimiz için, Fenerbahçe'deki son 10 senenin balının 100'de 1'i, (bakın 10'da 1'i değil 100'de biri diyorum) bizde olsa bu akşam toplu intihar haberlerini duyardık son dakika bültenlerinde... Dua edin ki elimizden kaçırdık sizi, kenardaki adamın altın yüreği bile sizi yerden yere vurmaya yetti. Maç 0-0 bitebilir evet ama şunu bilin ki 0-5'de bitebilirdi. Şimdi hatim indirmeye devam edin, Baros olmadığı için, yüzde yüzlük pozisyonlar girmediği için ve sizi elimizden kaçırdığımız için. Bu işin Aslantepe'si var bir de bunu aklınızın bir tarafına kazıyın...


Uzun zamandır böyle fanatik bir yazı yazmamıştım geri döneyim eski günlerime. :)

2 yorum:

ERDEM ÇETİN dedi ki...

Ellerine ,kollarına,yüreğine sağlık..:)

Schumy dedi ki...

Bugün iş gömleğimin içine giydim formamı öyle çalıştım.

Fener formalı bir eleman geldi. +7 gol oynadım Fener'e, işiniz imkansız dedi. Sesimi çıkarmadım.

Demek tek değil bu tipler. Yazık...

Paylaş