5 Eylül 2010

Çok Merak Ediyorum


Rica ediyorum cevabını bilenler de beni bir şekilde aydınlatsın. Bir oyuncunun satılması sırasında iki kulüp arasında bize karşı oynamasın diye madde olabilir mi ? Burası Türkiye arkadaşım, burada olur demeyin. O kadar basit değil bana göre bu işler. Aleni bir şikedir bu.

Tabi ki Önder Turacı olayından bahsediyorum. Fenerbahçe'den Kayseri'ye gidiyor, hem de bonservisiyle beraber. Fenerbahçe de diyor ki bu adamı bize karşı oynatmayın. Hadi kiralık olsa bir derece anlarım ama bir adamı komple köküyle verdiğinde sen o takıma nasıl karışabilirsin. İşte burada Mehmet Topuz giriyor devreye, 8 milyon euronun ekmeğini yiyor Fenerbahçe kulübü. Özünde Önder çok önemli bir adam olmasa da Fenerbahçe korkuyor işte, maksat rakibi zayıflatmak. Fenerbahçe bu kural dışı isteği yapabiliyorsa kusura bakmayın da maçı satıverin de der. Demediğini bilemeyiz ama en güzel cevap Kayserispor Taraftar Derneği'nden gelmiş.

O zaman siz de bizim eski kaptanımız Mehmet Topuz'u bize karşı oynatmayın..
Bu Turacı arkadaş 6 sene öncesinde tura değil yazı atmış olsa belki bu durumda olmayacak, çirkin hesapların arasında bir piyon gibi sağa sola savrulmayacaktı. Bu sayede nefret ettiğim bir camidan bir kere daha nefret ettim. En yakın zamanda da küme düşmelerini dilemekten başka birşey gelmiyor elimden. Bütün hesapları şaibeli, zamanında kendi muhasebe departmanını bir meçhul ! yangın sonrası kaybeden bir kulüp bu.

Boşverin, ne demişler deli deliyi imam ölüyü severmiş.

Hayırlı işler.

1 yorum:

WarBlood dedi ki...

Gerçekten tuhaf bir durum.Kiralık olduğunda bile oynatılmaması saçmalıkken,bonservisiyle alınan bir oyuncunun oynatılmaması saçma ötesi.Koskoca fb bir Önder'den korkuyosa,vah onların büyüklüklerine.

Paylaş