15 Ağustos 2010

Yüzünü bile görmek istemiyorum...

..."Yoluma çıkmasan iyi edersin" diye devam eden bir Demet Akalın şarkısı vardır, bu şarkı benden Aykut Erçetin adında manav çırağı olsa bütün karpuzları patlatacak ardından ustasına sinir krizleri geçirtip cinayet işlettirecek kıvama getirecek olan şahısa gelsin.



Sen Galatasaray'a 2003 senesinde gelmişsin, hasbel kadar forma şansı da bulmuşsun. Hatta arada çıkıp "Cech ya da Buffon gelmeyecekse kaleci transferine gerek yok" tarzı andaval cümleler kurma cürretinde dahi bulunmuşsun. Ama bir maçı da kurtardığını görsem ya, kafamı kırmakla kalmayacağım Konak Vapuru'ndan atacağım kendimi İzmir Körfezi'nin ortasında. 7 sene yahu, koskoca 7 sene! Sıfırdan futbolun F'sinden anlamayan bir adamı koysan kaleye en azından yan toplara çıkılması gerektiğini, topları yumruklamısını öğrenir veeee son vukuata geliyorum kurdurduğu barajın arkasında durmamayı öğrenir. Serbest atış kullanılırken sen ön direkte ne yapıyorsun? Bakalım bi napıyormuş:

-"Hmmmm. Bu sakızında zaman geçtikçe tadı boktan oluyor be, Neeskens'e söyleyeyim bundan sonra Falım Sakızı alsınlar, en azından tadı bozulmuyor Aha serbest vuruşu kullandılar dur şu topa uçayım.... Hay sıçayım, gene yedik lan. Vurdurmayın lan şu topa beni planjon yapmakla uğraştırıyorsunuz sonra. Yeter lan bıktım her topa gol olduktan sonra planjon yapmaktan..."


Demet Akalın ile başlayıp arabeske dönüyor ve Cengiz Kurtoğlu ile bitiriyorum: "Günlerimi verdim, yıllarımı verdim, hayatımı verdim; Yetmedi mi?"

Yetmedi mi Aykut ömrümden çaldığın günler, yetmedi mi?

1 yorum:

eeyore dedi ki...

valla lionheart

aykut kalede beni de en az senin kadar tedirgin ediyor. hele ki deplasman maçlarında. kendimi 96-97'de volkan kilimci'yidi sanırım ona emanet edilmiş galatasaray'ı izlerken buluyorum. o yıllarda da galatasaray'ın kalesinde resmen kaleci yoktu da sağ olsunlar tafo ile bu sorunu çözmüşlerdi.

ama şuna inanıyorum artık tafo getirmek kolay değil mehmet demirkol'un bu konudaki düşüncesine katılıyorum. alıyorsan bir kaleci büyük ihtimalle dandiktir zaten. kaleci özel bir mevki adam iyi kaleciyi pek satmıyor. neyse

aykut bu maçta son kızılacak adamlardan biri gibi geldi bana. yediğimiz gollerde hatalı olduğunu düşünmüyorum. ilk golde ceyhun'un kestiği top çok sert ve ali turan sanırım marke ettiği adamı kaçırıyor. orada aykut'un topa çıkması zor. bombeli yavaş bir top olsa katılırım.

ikinci gol içinse yapılacak bir şey zaten. futbolcu penaltı noktasında bomboş kalmış. ceyhun yine belini bükmüş stoperlermizin. orada o topu aykut çıkarsaymış gerçekten büyük iş olurmmuş.

ben böyle düşünüyorum aykut'a kızılacak son maç sivasspor maçı.(OFK deplasmanınındaki kurtarışları da hatırlamak lazım)

Paylaş