27 Ağustos 2010

Yanlış Tespit

Bu takımı transfer kurtarmaz diyip duruyordum ama yanılmışım. 3 4 transferle bu kulüp çok rahat düzlüğe çıkar, hem de bu transferlerin sezonu da kapanmıyor. Nasıl mı ?

Yeteneksiz karaktersiz oyunculara yetenek ve karakter.

Vizyonsuz ve basiretsiz yönetime vizyon ve karakter.

Ruhsuz ve çorbacı takımına da biraz daha kombine ve bilet.

14 sene şampiyonluğu göremeyen bir yaş grubu var. Bu abiler 35 ve 45 yaş arası sıklıkla. Şimdi onlara sormak istiyorum, bu 14 senelik dönem içerisinde, bu sezon başından beri izledikleri Galatasaray kadar ruhsuz, silik, karaktersiz bir Galatasaray izlediler mi ? Ulan Galatasaray ! diyorlar, Galatasaray'ın ara ara böyle bizi üzeceğini ve bizim de buna metanetli olmamızı öğütlüyorlar sıklıkla. Vallaha Galatasaray bizi üzecek evet, her gün bayram olmaz ama böyle de taraftarın ruhsal yapısıyla oynanmaz arkadaş. Sen 10 kişilik rakibine üstelik adamlar forvetsizken 3 dakika dayanamıyorsan bu iş Ulan Galatasaray boyutunu çoktaaan aşmış demektir.

Bu saatten sonra alsınlar o Türk Telekom Arena stadını çatısıyla beraber monte etsinler güzel bir yere. Haftasonu Süper Lig'e çıktığından beri kendi evimizde bile yenemediğimiz Eskişehir'den bir 3 tane daha yiyelim, nasılsa buldular kuyuyu, bir kepçe de onlar alsın ne olacak.

Ömrümü yedi Galatasaray, dün golü attıktan sonra terk edecektim mekanı, izlememem lazımdı çünkü biliyordum bir şekilde yiyecektik o golü, sağolsunlar uzun sürmedi bekleyiş. Rezil ettiniz bizi, Tromso maçında tribündeydim, o zaman bile bu kadar ruhsuz değildi bu takım. Rijkaard'ı da bitirdik, ciddi anlamda büyük camiayız. Ne diyelim...

Hiç yorum yok:

Paylaş