13 Ağustos 2010

Homesick #2

Arşive baktım da ben bunun birinci versiyonunu yazalı 9 ay olmuş. Yaklaşık 9 ay sonra Tevez yine futbolu bırakma kararı aldı. Adam henüz 26 yaşında, yani bir forvet için bana göre olması gereken en verimli yaşında.

Arjantin'in Dünya Kupası'nı kazananamazsa futbolu bırakabilirim demişti ilk olarak, şimdi ise "Dünya Kupası'nda herşey yolundaydı, hiç kavga yoktu ama futbolu bırakmama az kala zor bir deneyim oldu" demiş. Hatta Maradona kovuldu diye Arjantin Futbol Federasyonu başkanıyla görüşmüş bla bla bla...

Henüz 26 yaşında bir adam niye sürekli futbolu bırakmaktan bahseder ? Sırasıyla Corinthians, West Ham, Manu ve City'den aldığı paraları yememiş, yastık altı yapmış olsa hayatının sonuna kadar aynı bu maddi rahatlıkta yaşabilir herhalde. Fakat ben sanmıyorum hayatının sonuna kadar aynı durumda olacak kadar parası olduğunu. Hiçbir futbolcunun yoktur, hayat lüksleştikçe ihtiyaçlar da büyüyor en nihayetinde.

Neyse benim değinmek istediğim nokta bu adamın psikolojisi. Her sene ortaya çıkıp şu olmazsa ya futbolu bırakırım ya da ülkeme döner orada oynarım diyorsa City kulübünün ciddi anlamda bir psikolojik destek sağlaması lazım kendisine. Bilemiyorum ailesi İngiltere'de mi ama ailesi İngiltere'ye getirilebilir, hatta Robinho'nun yaptığı gibi plajlı mlajlı bir ev yapılabilir kendisine. Çünkü öyle ters bir adam ki, tamam git 1 ay ülkene kafa dinle deseler gittiği gibi kalacak, belki ondan da korkuyorlardır. Türkiye'de olsa bu adamı çoktan sınırdışı etmişlerdi, ya sev ta terket diye :)

Homesick'liğin bokunu çıkarmış durumda yani Tevez. Bakalım seneye de çıkıp ben futbolu bırakıyorum diyecek mi ?Merakla bekliyoruz...

Hiç yorum yok:

Paylaş