5 Ağustos 2010

Bucaspor'un geleceği?

 Bülent Uygun Bucaspor'a getirildiği zaman BucaFanClub denen oluşumun Facebook sayfasında aynen şunları yazmıştım:

Kardeşim yönetim Mourinho'yu getirsin demiyoruz, Bülent Uygun'un bıraktığı Sivasspor enkazına bakın ne dediğimi daha iyi kavrayacaksınız. Süper Lig'de Sivasspor maçlarının tamamına yakınında anti-futbol taktikle oynatmıştır takımı. Bülent Uygun savunma ağırlıklı sıkıcı futbol oynatır, altyapıya önem vermez. Bucaspor altyapısı çok sağlam olan bir kulüp, Bülent Uygun'un vizyonu dardır oyuncu falan keşfedip A takıma yerleştirmez, dışarıya bir ton para akıtıp Bilica, Kamanan gibi vasıfsız adamlar doldurur takıma. Çok korkuyorum bu açıdan bakınca. Umarım bu sözlerimi yerim ama sanmıyorum. Yine de hayırlısı olsun Buca için.

Aldığım cevaplarda bu adamların futbol bilgisini ortaya koymakta:

CÜNEYT sen git galatasaray hakkında yorum yap sana kalmadı BUCAMIZIN yorumunu yapmak trününden anlamadığın burdan belli çift takımlı anti istanbullu

Cüneyt illa küfür mü edelim lan siktirgit gs sayfana.Futboldan gram anladığın yok.2 senede bülent uygunun altyapıya önem vermediğini nasıl anladın sadece 2 sene hatta 1.5 senede.Biz Bucamızı amatöre düşsede destekleriz senin gibi hemen gs kollarına atmayız kendimizi.İzmirlilik istanbul takımı tutmakla olmaz hangi takımı tutacağına karar ver sonra Buca haberlerinde Bucalılık tasla çift takımlı çift kişiliklidir!

Ve bunlar gibi cevaplar karşısında suskunluğumu bozmadım. Bozsam ne olacak ki? Her şeyi toz pembe gören güruh bugün ne yazık ki bütün söylediklerimin bir bir çıkması karşısında feleğini şaşmış durumda.
Bir kere ben bu BucaFanClub oluşumuna fena halde takmış durumdayım, kendi isimlerini sürekli Bucaspor'dan daha çok kullanma çabasına girişmiş durumdalar. Her yere BFC, BucaFanClub yazarak destek verdiklerini sanıyorlar. Sattıkları bilumum tişört, anahtarlık v.s'den kulübe herhangi bir katkı sağlanıyor mu açıkçası merak ediyorum. Yönetim zaten evlere şenlik, takım tarihinde ilk kez Süper Lig'e çıkmış ortada açılacağı söylenen ama bir türlü açılamayan BuccoStore yok, tam da voleyi vuracağın anda en önemli gelir kaynağından mahrum kalıyorsun. Buca'nın içinde her yerde Fenerbahçe formasından bozma çakma Bucaspor forması satılıyor. Ne güzel memleket...

Yahu arkadaş bir kere benim ömrümün 14 senesi Konak ilçesinde o'ndan sonraki ortalama 8 sene Buca'da geçmiş, Konak'ta ikamet ederken arada Göztepe maçlarına kaçardık okulu ekip. Ben kırk yıllık Bucalı değilim zaten tamam, ama Bucalı olmamam demek Bucaspor için görüş belirtmeyeceğim ya da Bucaspor'a destek vermeyeceğim anlamına mı geliyor? En azından bunlar gibi dışarıdan gelme değil harbi İzmirliyim ben. Neyse; devam edelim yazımıza. Bucaspor'a transfer edilmek istenen Manucho'da tesbit edilen sakatlıklar sonucu anlaşmaktan vazgeçilmiş. O'ndan evvela takıma transfer edilen Dady, Mendy gibi futbolcuların ismini ne duydum ne de işittim önceden. Mendy ve Dady için hazırlık maçlarını izleyenler iyi şeyler söylemiyorlar. Genelde ifade edilen, Bucaspor'un parasının sokağa atıldığı şeklinde. Tabii ki Türbülent bununla da kalmadı, takımdan Yılmaz, Yunus, Cenk gibi demirbaşları göndererek bir anlamda şampiyon takımın iskeletine dinamit koydu. Yerlerine gelen adamlarda İbrahim Dağaşan, Musa Aydın gibi isimler. Bu adamlar benim nazarımda kazmalığın kitabını yazmışlardır, hani Futbol güzellikler oyunudur ya bunlarda güzellik yerine çirkinlik katarlar futbola tıpkı Bülent Uygun gibi. Yapılmak istenen belki de bir Dejavu'ydu ama şimdilerde durum pek iç açıcı değil. Bucaspor'da görevine son verilen menajer İlter Kasap, Bülent Uygun ve bazı yöneticilerin transferlerden komisyon aldığını iddia etmiş. Dady Osasuna'da 1 sene sadece düz koşu yapmış, bu kadar amatör bir tranfer komitesi var ortada yani... Mulemo ve Leko dışında alınan tüm yabancılar birer fiyasko adayı. Bu da Bucaspor'un parasının sokağa atılması demek. Oysa ki, Avrupa'da ve Türkiye'de fırtına gibi esen bir altyapı var Bucaspor'da. E ne dedik biz, Bülent Uygun altyapının A'sından anlamaz, gider bir sürü kazma doldurur takıma dedik ya bir linç edilmediğimiz kaldı bunları söylerken..

Dediklerimiz birer birer çıktı ama sadece stada gidip çiğdem yemesini bilen çok bilmiş taraftar Buca'yı Süper Lig'e çıkar çıkmaz şampiyon adayı yapmaya başladı bile.Forvetinde Emre Aktaş dışında oynatacak oyuncusu olmayan Bucaspor'u çalkantılı bir süreç bekliyor. Minimum zararla bu dönemin atlatılması için önce Bülent Uygun'un gönderilmesi gerekli. Umarım bu dileklerim gerçek olur da, İzmirim'in takımı Bülent Uygun yüzünden nefret edilir bir takım haline gekmez...

Hiç yorum yok:

Paylaş