30 Ağustos 2010

Bu Saatten Sonra...

Gelecek galibiyetin... diye devam etmem beklenebilirdi ama öyle değil. Bu saatten sonra totem denen şeye inanmayanlarla sabaha kadar tartışabilirim.

Bu akşam mağazadan çıktıktan sonra mizahigeveze arkadaşımı aradım, sorduğum ilk soru "kaç kaç yeniliyoruz" oldu. Soru farklı bir formattaydı ama boşverin orasını artık. Aldığım 1-0 öndeyiz cevabı karşısında şok olmuştum resmen.

Antalya Meydan'dan raylı sisteme bindiğim gibi Çallı'ya doğru yola çıktım. Muratpaşa durağından sonra nekst sıteyşın Şarampol dediğinde aklıma arada bir takıldığım Okyanus Biranesi geldi. Hatırlamazsınız ama Burak Yılmaz'ın Fenerbahçe'ye attığı golü canlı izlediğim Birane. Hemen indim durakta, içeri girdim, ben maçın skorunu 1-0 biliyorum. Etraftaki dayılara sordum 1-1 dediler, güzel bir giydirdim anınada.

İkinci yarı başladı, ama içim nedense rahat. Ölmüş eşşek kurttan korkmaz misali herhalde. Zaten ben aklımda mağlubiyeti kurmuşum, demi ya 2 senedir Fenerbahçe ile birlikte yenemediğin tek takımla hem de deplasmanda oynuyorsun. Yenmenin imkanı yok. İddia oranlarına bakmadım ama sürpriz Galatasaray'dır herhalde. Ayrıca Eskişehir geçen seneden farklı olarak, şu anda 4 büyüklerden hangisinin kadrosuna koysan sırıtmayacak Burhan'ı, Batuhan'ı ve Galatasaray'da olsa belki de efsane olacak olan Pele diye bir adamı kadrosuna katmış. Kadrolarından da eksilen pek oyuncuları yok.

Neyse bir şekilde maçı aldık, ben gördüklerime inanamadım, zaten bu da maç yazısı değil. Bu bahsettiğim Biranenin bana uğuru diyelim. Ayrıca galatasaraysözlük'ten toka' nın bana göndermiş olduğu Galatasaraysözlük tişörtünü de üzerimden çıkarmadım. Totemse totem arkadaş, bu takım Eskişehir'i yenebiliyorsa teknik taktik açıklaması olamaz benim gözümde...

2 yorum:

Sportman dedi ki...

Eskişehir'i yendikten sonra, takıma olan inancım geri geldi. Sizin de dediğiniz gibi, bu durumun teknik-taktikle alakası yok; bu uğursuzluğu kırdıysak, her şeyi yapabiliriz.

Bu arada, Çallı'da mı oturuyorsunuz?

Ozan dedi ki...

bende 2 forma üst üste giydim bu sıcakta totem için :D

Paylaş