19 Haziran 2010

Şimdi yürüyün bakalım Taksim'e...



...Hani çığırtkanlar vardı ya İsrail saldırısından sonra ortaya çıkan, hadi bakalım şimdi de şehitlerimiz için ağlayın.  "Benim kocam Filistin'e şehit olmaya gidiyor, huveaaaaa" diye bağıran hanım yine çık bağır kameralara.
Gerçi Mustafa Kemal Atatürk'e "köpek" diye hitap eden elemanların olduğu tayfadan bunu beklemek abestle iştigaldir.

Gece rüyamda görmüştüm, askeri birliklere saldırıp Mehmetçik'lerimizi şehit ediyorlardı. Sabah kalktım televizyonda şehit haberlerini görünce yıkıldım. Hiç bir şeyi tartışmak gelmiyor içimden. Sabahtan beri beyni alınmış gibi dolaşıyorum. Düşünce yetimi kaybettim. 2 ayda 37, evet 37 şehit verilirken kimsenin gıkı çıkmadı. İsrail bir askeri öldü diye taş taş üstünde bırakmazken, bizim bir omuzlarımıza almadığımız kaldı bazı kişileri.

Daha fazla yazmak gelmiyor içimden. Sadece bunun sorumlusu kimler ise Allah'a havale ediyorum o'nları.

Hiç yorum yok:

Paylaş