21 Haziran 2010

"...Defol git Keita"



"...sen bu takıma yakışmıyorsun" diyenleri gördüm ben dün gece. Neden? Kaka'yı attırdığı için.
Enteresan bir yapımız var millet olarak. Anlık gaz vermelerle çalışıyor zihnimiz. "Sen bu takıma layık değilsin" derken kastettiğiniz nedir? Kim yakışıyor mesela bu takıma örnek verseydiniz? Neyse fazla detaya girmeyeyim; dallanıp budaklandığı zaman konu içinden çıkılmaz bir hal alıyor sonra.

Alpo değinmiş benim söylemek istediklerime. Buyrun... Şu 2 cümle her şeyi bitiriyor zaten...

"Lincoln'ü 1 günde kral yapanlar, Keita'nın kellesini de 1 günde kestiler. Gözümüz aydın."

E vallahi denecek bir şey bırakmamışsın Alperen kardeşim...

5 yorum:

koala dedi ki...

Bu konuda taban tabana zıt düşünüyoruz. Keita'nın yaptığı sporcu ahlakına yakışmaz. 2002 Dünya Kupası'nda Rivaldo ayağına gelen top için bir saat kıvrandığında verdiğimiz tepkiyi Keita için de vermeliyiz. Kişisel olarak ben bu tip hareketlerden nefret ediyorum.

Haaa, ama bu ülkede sporcu ahlakı kaç kişide var dersen eyvallah. Ama, 1, 2, 3 olmuyor artık.

Son not, Lincoln'ü bir günde kral yapmamıştım. Benim farkım bu oluyor.

alperenarslan dedi ki...

Cüneyt öyle deme ama :( Keita çok çirkef bir oyuncu :( Galatasaray'a yakışmıyor hiç :(((((((
:D

Lionheart dedi ki...

@Koala, ben zaten Keita'nın yaptığı hareketi savunmadım. Yazıda fazla detaya girmek istemedim. Yazı uzadıkça içinden çıkılmazdı çünkü.

Dediğim olay bütün taraftarı kapsamıyor tabii ki. Keita'nın bu tarz davranışları sporcu ahlakına yakışmıyor buna ben de katılıyorum. Ama o'nu Galatasaray formasına yakıştırmayanlar var. Kim yakışıyor peki Galatasaray formasına?

Koray Gök dedi ki...

şimdi keita'yı yerin dibine sokanlar 2002'de rivaldo gelseydi havaalanına nasıl koşarlardı allah bilir.

ya da maradona elle gol atınca ''peheyy ne güzel koymuş, ne sportif koymuş'' derler bu abiler.

ama keita ya bu sokalım itin mabadına, iyi topçu ya vuralım beline beline.

koala dedi ki...

@ Koray Gök; Keita'yı yerin dibine sokuyorum ama futbolda hiçbir ahlaksızlığın da yanında değilim. Asıl bu sizdeki fikir sapkınca.

İyi futbolcu olmasa yollayabilirsin yani değil mi? Ama iyi futbolcu olunca yaptıklarının hepsine göz yum.

Eklemeden de geçemeyeceğim, Messi gelse, havaalanında karşılamam. İlkel kabile davranışları bunlar..

Paylaş