17 Mayıs 2010

KAÇINILMAZDAN KAÇAMAZSIN YEĞEN !




Galatasaray Fenerbahçe'yi Kadıköy'de yenemiyor, öğrenilmiş çaresizlik falan deniyordu. Asıl öğrenilmiş çaresizlik örneğini Fenerbahçe 10 gün içerisinde herkese gösterdi, Türkiye Kupası ve Süper Lig'de. Ligde son haftaya lider girmesine rağmen şampiyon olamayan tek takım Fenerbahçe'ydi, dün akşam kendilerine ait olan bu rekoru geliştirerek Türk futbol tarihine geçtiler.

Fenerbahçeli arkadaşlarım maç Kadıköy'de diye akılları sıra maçı Fenerbahçe'nin rahat kazanacağını düşünüyorlardı. İşte ilahi adalet denen şey bu olsa gerek. Kıçına teneke bağlayıp gönderdikleri eski Beşiktaşlı Burak Yılmaz Fenerbahçe'nin ipini çekti. İşin aslı ben de Fenerbahçe'nin büyük ihtimal şampiyon olacağını düşünüyordum ama içimde de bir ümit yok değildi. Telefonuma Fenerbahçe'nin gol haberi geldiğinde aklıma hala Bursa maçındaydı. Bursa yensin de Fenerbahçe bir şekilde takılır diyordum içimden. Antalya'da Şarampol'de sürekli takıldığım bardan içeri adım attığımda Colman topu içeri doğru ortalıyordu... Burak golü attı ve ben mekanı terkettim.

Şimdi konuşulması gereken Fenerbahçe mi yoksa Ligin yeni büyüğü Bursaspor mu kestiremiyorum. Fenerbahçe bir şekilde öne çıkmayı başardı yine. Stadı yakmışlar, basın odasını basmışlar vs. daha ne kadar şaklabanlık varsa Kadıköy'deymiş dün. Hele hele bu bilgi, haberleşme çağında 100 km ötenizde oynanan maçın skorunu yanlış anons etmek her yiğidin harcı değildir. Ciddi anlamda dün akşam Kadıköy'de yaşanan şampiyonluk sevinci rezaleti tarihi bir olaydır. Fenerbahçe her zaman olduğu gibi tarihi rezaletlerine bir tanesini daha ekledi. Ama sorun değil onlar Galatasaray'ı içerde de dışarda da yeniyorlar. Sevinsinler şimdi Galatasaray galibiyetlerine, Galatasaray'ı yenelim gerisi önemli değil diyorlardı hani...

Takriben 5 hafta önce Fenerbahçe'nin şampiyonluk şansını zora soktuğu bir haftada, canlı yayında bütün Anadolu kulüpleri birleşsin Bursaspor'u şampiyon yapsınlar diyen Rıdvan'a da Trabzonspor yardım etti. Daha ne yazayım ki ? Aziz Yıldırım'ın 3 sene şampiyonluk sözleri mi ? Fenerbahçe'nin Barca'nın bir tık altı olduğu mu ? Anlat anlat bitmez. Ama Bursaspor'a gerçekten helal olsun. Ligin başından beri hakettiler. Ertuğrul Sağlam Bursaspor'a imza attığı gün şampiyonluk kelimesi telaffuz edilmişti, o gün gülüp geçtim ama Fenerbahçe'yi de Beşiktaş'ı da Galatasaray'ı da yenerek şampiyon oldular.

Fenerbahçe'nin şampiyon olamaması Bursaspor'un şampiyon olmasından daha medyatik bir olaymış bunu da anladım...

3 yorum:

Bora-MAN dedi ki...

hahaehaehaha Fenerlilerin timsah yürüyüşü yaptığı bir yer foto var inanadıkları sırada . Bilica,Volkan Allah herşeye kadir işte.Hepsinin burnunda getirdi yaptıkları şerefsizlikleri.

Helal olsun Bursaspor

Volvox dedi ki...

Bursa'nın ilk yarıdan 2-0'ı yakalaması Fener için zaten büyük olan stresin bir kat daha artmasına neden oldu.Bu sefer gündemi nasıl değiştirmek isteyecekler bakalım.(Gerçi her şey orta da gündem çoktan değiştirilmiş ama bir ihtimal de ekstradan bir şeyler yapmak bakımından ne olacak bakalım)

Esperante dedi ki...

Güzel değerlendirmişsin Schumy. Bu aralarda nerelerdesin çok ama çok uzun zamandır gözükmüyorsun ortalarda?

Paylaş