19 Şubat 2010

Yok Böyle Gece...

Keita golü attı, farkedemedim bile. Belki de aldığım alkolden belki de orada bir anda bitebileceğini hiç tahmin bile edemeyeceğimden. Ama ordaydı, daha oyuna ısınayaman Asenjo'yu mağlup etti, yerlere düştük sevinçten, stadda olsam herhalde sahaya atlar her yerinden öperdim Keita'yı !

Önce Fenerbahçe maçını izledik. Oyuna ısınamadan golü yiyen Fenerbahçe hayatının golünü atan Vederson'la ümitlendi fakat sakat sakat oynayan Lugano'nun oyundan çıkmasıyla yerine giren Deniz kimseyi şaşırtmadı ve maçı eliyle verdi Lille'e. Bu Fenerbahçe Lille'i yenebilirdi eğriye eğri, doğruya doğru. Suçu Guiza'ya atmak en kolayı ama onu da Peygamber sabrıyla inatla oyunda tutan Daum'un da Guiza kadar suçu var. Özetlemek gerekirse Fenerbahçe ortada bir skorla dönüyor İstanbul'a, fakat bu savunma kurgusuyla gol yemeden galip gelmesi de ne yazık ki çok zor.

Yazının başında bahsettiğim maça gelelim. Maçı Bornova Küçükpark'da izledik arkadaşlarla. Maçın öncesinde yapılan tezahüratlar, mekandan mekana sarı kırmızı çektirmeler gecenin güzel anılarındandı. Ciddi anlamda güzel bir gece yaşadım diyebilirim, tabi bunda o atılan altın değerinde golün de çok payı var.

Servet'in Aguero'ya koyduğu omuz, Keita'nın İlker Yasin ve Erman'a inat hareketli oyunu umutlandırdı herkesi. Fakat öyle bir an geldi ki o golün geleceği Allah'ın emri gibi göründü. Caner'in arka arkaya tecrübesizce yaptığı iki hareket ve Leo Franco'nun da kendine özgü yediği gol Madrid ekibini öne geçirdi. Leo'yu asla suçlamıyorum ve hala da güvendiğimi açıkça söyleyebilirim. Maç 1-0 da bitseydi öyleydi şimdi de öyle. Eleştiren Hıncal tipli taraftar da çıksın söylesin kurtardıklarını da görelim.

İkinci yarıda da farklı bir diziliş yoktu. Türk oyuncunun kredisizliğinden dolayı oyuna giren Gio kendisinin yapabileceklerinden yine uzaktı. Ona da saygı duyuyorum, umarım kısa sürede toparlanır ve Galatasaray'a faydalı olur, o yeteneğe sahip çünkü. İşte dakikalar 70'in sonunu gösterdiğinde altın golü atan Keita hayatı bana zindana çevirdi. Çıktım mekandan ve maç bitene kadar kulaklarımı tıkayıp kaldırıma oturdum. Sanırım arada gol de kaçırmışız ama olsun, bu gece şanssız bitmemeliydi. Hakettiğimizi aldık, Atletico da top oynamadı işin doğrusu.

Rövanş maçını nasıl izleyeceğim bilemiyorum ama bu akşam terini son damlasına kadar döken futbolcularımıza saygılarımı gönderiyorum. Siz bizi mutlu ettiniz, umarım biz de sizlere büyük destek sağlayıp turu almanıza yardımcı oluruz. Fakat dikkat ! henüz herşey bitmedi;

KONSANTRASYON !

1 yorum:

Bora-MAN dedi ki...

Ağlamak istiyorum :D:D

Rövanşta artık üstüne yorganı çek,maç bitene kadar uyu :D

Paylaş