25 Şubat 2010

Şeref Yoksunları !!!


Bir takımın emeğini, mücadelesini, hakkını resmen göz göre göre gasp eden hakemlerin yanında, uygulanmaya konduğundan beri rezaletten öte gitmeyen 6 hakem uygulamasına ısrarla devam eden Michael Platini'nin annesini dahil bütün sülalesini taa ellerinden öpüyorum !

En başından beri söyledim, sahaya 6 değil 666 hakem koysanız da hakemlerini yeteneksizse yapabileceğiniz hiçbirşey yok.

Bu akşam bir Türk takımı değil Chelsea gibi ölüm tehditleri savurabilecek bir takım olsaydı, kulüp başkanımız adam değil mafya olsaydı bu maç çook konuşulurdu. Ama 1-2 gün bile konuşulacağını sanmıyorum Avrupa basınında.

Dediğim gibi şerefsiz, haysiyetsiz, çapsız Dünya Futbolu başkanı. Senin getirdiğin uygulamaların ve Dünya Futbolu'nu oyun hamuru gibi oynamanı tepkisiz seyreden herkesin ta amına koyayım. Bu akşam benim açımdan büyük bir talihsizliktir.

Galatasaray'ı da can-ı gönülden kutluyorum. Caner'in kırmızı kart pozisyonu da verilmeyen penaltı sonrasında gerilen siniri nedeniyle gerçekleşmiştir bana göre.

Allah bu rezaleti yapanın tekrar ve tekrar belasını versin !

Ps: Yarın Antalya'ya taşınıyorum. Nete ne kadar sıklıkla girerim bilemiyorum. Şimdiden bu blogu okuyup emek veren herkese çok teşekkür ederim. Saygılar..

1 yorum:

Erdal Güngör dedi ki...

5+1 hakem uygulaması Blatter dingilinin fikri,Platini bir yerde mecbur kaldı destek verdi.Grup maçlarında Austria-Bilbao müsabakası yarıda kaldı sırf bu hakemler yüzünden seyirciler sahaya indi,Hamburg-PSV maçında Hollandalıların penaltısı verilmedi,pozisyon kale arkasında duran hakem üç metre önünde oldu eğer verseydi 1:1 olacak tur atlayan belki PSV olacaktı.Bu uygulamanın hiç bir getirisi yok,grup maçlarından sonra yapılan istatistiklerde daha çok hakem hataları ortaya çıktı sözde sade gruplar için geçerliydi,blatterin ısrarı üzerine finallere kadar uygulanacak.Ama onun da sonu geldi umarım Beckenbauer görevi devir alır ve oyunun kirlenmesine dur der.

Paylaş