13 Şubat 2010

Highly Recommended ! (In Search of a Midnight Kiss)

Normalde film vs konulara hiç girmiyorum. Zaten girsem de ne yazabilirim, ancak izlediğim filmleri. Güzel bir konu görürsem de SirEvo'ya paslıyorum zaten hemen. Fakat bu sefer çok farklı bir filme denk geldim. Filmi indirdiğim tarihi hatırlamıyorum bile, fakat bilgisayarımda çok uzun süreden beri vardı. İzledikten sonra da kendime kızdım, nasıl olur da bu kadar bekletmiş olabilirim bu filmi diye.

Filmin ne yönetmeni ne de oyuncuları yüzlerce filme imza atan popüler tipler değil. Hatta oyuncular yönetmenin arkadaşlarıymış çoğunlukla, filmde geçen olaylar da gerçek hikayelere dayanıyormuş. Öyle klasik Amerikan tarzı komedi romans filmlerinden kesinlikle değil. Aslında özünde komedi filmi bile değil. Komedi gibi başlayan fakat ikinci yarısında insana mutsuzluğu fakat aynı anda mutluluğu, umutsuzluğu fakat aynı anda da umudu yaşatabilen bir film.

Eğer yarın sevgililer gününü evinizde kız arkadaşınız veya eşinizle beraber geçirmek istiyorsanız patlamış mısır eşliğinde izlemeniz gereken filmlerden birisi bu olmalı. Pişman olmayacağınızın garantisini verebilirim.

2 yorum:

Borges dedi ki...

Cok cok tesekkürler Schumy, Harika bir filmdi. Sansizliklarin üzerini örtecek sekilde keyifli oldu. Yorumlarin üzerinden harf dogrultmasini da cikarirsan daha akici olur.

Schumy dedi ki...

Filmi beğendiğine çok sevindim Borges. Filmin yazısını yazarken de çok zorlandım, hani anlatılmaz yaşanır derler ya öyle birşey. Tabi o duygu yopunluğunda olmak da çok önemli, ben de bir süredir iyi değilim..

Harf doğrulaması da ben yorum yazarken görünmediği için bilgim dahilinde değildi. Yarın el atarım herhalde, spam yorum geldiği için Cüneyt eklemiş sanırım.

Paylaş