8 Şubat 2010

Ben Kesinlikle Özleyeceğim...

Lincoln resmi olarak Palmeiras'da. Onun gidişi gelişi kadar görkemli olmadı ne yazık ki. Takım içerisindeki gruplaşmaların kurbanı oldu, kendisinin de suçu yok değildi. Halbu ki ilk geldiğinde ne çok sevinmiştik. Belki de Özhan Canaydın'ın Galatasaray tarihinde yaptığı en iyi transferdi, fakat değerlendiremedik. Önce Kalli gibi kimseye (Hakan'a bile) eyvallahı olmayan bir hocanın eline, sonrasında da bir kesim tarafından stajer olarak bile görülmeyen Skibbe'nin eline verildi. Skibbe gayet güzel idare etmesine rağmen bu sefer de ortaya Lincoln karşıtı medya ve ikiye bölünmüş yönetici grubu çıktı.

Dün gibi hatırlarım Hasan Şaş'ın Lincoln gelsin Hamburg maçını kurtarsın o zaman deyişini. Kurtlar sofrasında yem oldu gitti. Disiplinli olması beklenemezdi, onu kabul eden tabir-i caizse öyle kabul etmeliydi ama etmedi, edemedi, ettirilmedi. Onunla beraber yandaşları da teker teker takımdan ayrıldı.

Fakat unutmamak gerekir ki Galatasaray'da oynadığı 2 sene boyunca 67 maç 16 gol 31 asistle oynadığını hatırlatmaya gerek yok... Jardeller, Felipeler neden gittiyse o da o sebepten gitti, üzerine yapışan disiplinsiz Brezilyalı imajından kurtulamadı. Saçını yıkadığı su bile tartışma konusu oldu. Zamanında takım içerisinde Jardel'i yiyenler o zaman da dışarıdan Lincoln'u yedi. Hakan Ünsal'ın Bülent göreve geldiğinde antrenmanı izlediği görüntüler gün gibi gözümün önünde...

Uzun lafın kısası herkes sevinsin, Galatasaray onlara göre Lincoln'den kurtuldu, bana göreyse tarihine bir adet daha başarısız transfer ve oyuncu bitirilmesi ekledi...

17 yorum:

SirEvo dedi ki...

Ya abi Lincoln kendini bitirmiş bi' adam zaten. Şampiyonluğa giden bir takımda yumruk atıp 5 maç ceza almadı mı bu? Yanlış mı hatırlıyorum? Yönetimsel hatalar da olmuştur elbet ama Lincoln kadar karaktersiz az adam gelmiştir şu Türkiye'ye. Çok ağır olmuş "bitirme" lafı.

Schumy dedi ki...

Lincoln'un karakterini, yapısını, durumunu bile bile transfer ediyorsan yönetmesini de bileceksin. Öyle ayağa düştüğü anda geri kaldıracaksın tavrını koyacaksın. Bizde işler böyle yürümeyince bu hallere geliyor işte. Yarın aynısını başka oyunculara yapsalar ne olacak ?

SirEvo dedi ki...

Haklısın da, adamın ne olduğu belli. GS'ye mâl edemezsin bitirilmesini.
Bitmiş ve kendini bulmaya gelmiş bi adamdı bence. Al bak nereye gitmiş, brezilyaya... Adriano'yla takılsınlar :D

Bora-MAN dedi ki...

Lincoln'e yeteri kadar tahammül edilmiştir ama adam her seferinde tepemize çıkıyordu. NE zaman affetsek veya 100 bin dolarla geçiştirsek aynısı yapıp geliyordu. Kendini bu kadar seven taraftar ,transferi için bu kadar uüraşan yönetime yapması gereken şey bu değildi. Bu kadarda karaktersiz olmamalı bir insan.

Schumy dedi ki...

Adriano gibi bir kalası bile gol kralı yapar bu adam, adım gibi eminim :D

Bora seninle bu konuyu çok tartıştık ondan dolayı cevap vermicem, farklı tezler sun bana :)

SirEvo dedi ki...

Sen Adriano'ya kurban ol önce :D

SirEvo dedi ki...

Sen de haklısın tabii. Bi kuyruk acısı var uhasdhasd

kupabizim.blogspot dedi ki...

Jardel-Felipe-Lincoln çizgisini devam ettirecek kişi de Elano'dur. Kimse aksini söylemesin. Kapalı tribünden o kadar net görülüyor ki adam pas almak için yalvarıyordu. Brezilya Milli Takımında duran topları kullanırken 'sahadaki biz' penaltıyı Nonda'ya kornerleri genç takımdan kankası Caner'e kullandırıyor. Bu sezon da geçen yılki gibi bir başarısızlık olursa sorumlusu 1o numaramızdır. Onun için çok üzülüyorum çünkü taraftar da çok tepkili kendini düzeltmezse yuhlanması yakındır.

Murat1905 dedi ki...

Ne idüğü belirsiz medya tarafından ne karaktersizliği kaldı ne başka bir şeyi ki o bu medyayı bir basın toplantısında yerden yere vırmuş ve ardından bir daha muhattap olarak almamıştı.

Hakan Ünsal gibi Avrupa kariyerlerinde hiçbirşey yapamadan dönen eski oyuncularımız ve şu anda Azerbeycan'da bir kulüp çalıştıran hocası, efsane oyuncularımızdan Bülent Korkmaz tarafından haketmediği eleştirileri alırken Galatasaray düşmanlığını misyon edinmiş Hürriyet ve alt versiyonlarına düşman olup manşetlerini vahiy kabul eden taraftarlarımızca bileti de kesildi.

Aldığı paraya takıp istatistiklerinin ve veriminin yanından geçemeyen yerli oyuncu çetesince dışlandı. Bunlara rağmen bu kadar zaman geçmesine rağmen Galatasaray hakkında en ufak yanlış bir kelime söylemedi.

Bugün eleştirdiğimiz kasaplar liginde maruz kaldığı kasaplıkları hiç saymıyorum.

Gelelim bugüne, şu anda resmi olarak Galatasaray ile bütün bağları koptu ve Palmeiras'a imzayı attı ve yine Galatasaray aleyhinde tek bir söz söylemedi, aksine mutlu olduğunu belirtti.

Keşke kulübe Cassio kadar para kazandırmamış eski oyuncularımız da onun kadar yetenekli ve karaktersiz! olabilselerdi diyorum ve tüm kalbimle çok başarılı olup Brezilya ile dünya kupasına katılabilmesini diliyorum.

*Ölümcül paslarını, bakarak niye atmıyor diye eleştiren Rıdvan cahiline ve kompleksli şövenistlere Sao Paulo'dan 10 kilo kına gelsin.

Turan dedi ki...

Ben de yazayım bari de tüm ekip toplanmış olsun. Zaten hala Lincoln seven bu kadar kişi kaldık. :D

Mevzu çok uzun ben yazdım yazdım ama bitmiyor..Çünkü hala içimde yazma gereğini hissettiğim birşeyler oluyor. Ama Alisamiyen.net'te sevgili Özgür abi noktayı koymuştur bana göre Lincoln olayıyla ilgili. Zira şu aşamada konulan nokta değil virgüldür. Ve bu karşımıza Elano, Jo, Gio olarak tekrar çıkabilir.

''Bence takıma geç katılan futbolcular değil, takıma biri geç katıldığı zaman "Vay efendim biz enayi miyiz de gününde takıma katılıyoruz" diyerek kendi işine bakmayan, teknik direktörün, yönetimin işine karışmaya kalkan futbolcular temizlenmeli.''

gltsry dedi ki...

Ben de nefes aldığım sürece özleyeceğim Cassio'yu. Umarım her şey istediği gibi olur.

Ha bir de değinmeden geçemeyeceğim. Hala arkasından ağız dolusu karaktersiz diyor bazı kesim malum. Takım olarak geçen sezonun kopyala yapıştır versiyonunu yaşadığımız halde hem de. Saha içinde hala aynı ayak oyunları, birbirini kayıran futbolcular, külhanbeyi şekilde dolaşan ağır abiler, kelle almak için sıraya giren ırkçılar, birbirine pas atmayan sözde sahadaki bizler varken hem de.

Acı çekmek özgürlükse özgürüz ikimiz de demiş şair.

E ben de diyorum aynen öyle işte! Lincoln karaktersiz; ona pas atmayan,onu takımdan dışlayan, popülist söylemlerin uşakları, şu yukarda saydığım hadiselerin başrolü ırkçılar karakterliyse; ben de karaktersizim tıpkı Cassio gibi işte. Herkesi de ömrü boyunca böyle karaktersiz olmaya çağırıyorum!

SirEvo dedi ki...

@gltsry
Lincoln'ün her şeyini savunun da o karakterini savunmayın kimseye. Dünya alem biliyor ne karaktersiz bir adam olduğunu. Yeteneklerini vs. anlarım da...

Schumy dedi ki...

Lincoln'un bir tek karaktersiz hareketini söylesene Evrim.

Kime küfür etmiş ? Kime saygısızlık yapmış saha içerisinde ?

Kulaktan dolma, herkesin karaktersiz diye etiket taktığı bir adam Lincoln.

Söyle bir tane karaktersizliğini tamam diyeceğim. Kampa geç katılmak, antrenmanlarda yan gelip yatmak, deplasmana gitmek istemek karaktersizlik mi disiplinsizlik mi ?

Karaktersiz çok ağır bir laf, bence çok kolay söylenebiliyor.

SirEvo dedi ki...

Sadece küfür edince mi karaktersiz olunuyormuş? Nedir kıstas, Kazım Kazım mı? :))
Karaktersizi de geçtim, insan değil bence Lincoln.

Schumy dedi ki...

Sen de haklısın hiçbir insanoğlu onun size yaptığını yapmazdı :)

gltsry dedi ki...

@SirEvo

Dünya alem biliyorsa karaktersiz olduğunu yanlış biliyor o zaman yapacak bişeyim yok. Diyeceğimi de üstteki yorumumda dedim aslında.

Ben Lincoln'ün herhangi bir karaktersizliğini görmedim. Bu adam ki saha içerisinde rakip takımdan her türlü dayak yemesine rağmen tek çirkef hareket yapmayan, paslarını onu es geçerek atan adamlara bile gocunmadan pasını veren, saha içinde o aslan-kaplan diye nitelendirilen hesapçı futbolculardan elli kere daha fazla işini yapandır. Kendisinden 7-8 yaş küçük takım arkadaşları(!) kendince ayar vermeye kalkarken kameralar önünde o yine sessiz kaldı. Küfürler diz boyu ama o yine susuyor. Bir kere 'gerçekler daha çok satar' dedi; ama anlayana. Ben gözümün önünde kıskanç,fesat adamlar gördüm geçen sezon aylarca. Onlardan da onların alkışlanan zihniyetinden de bıktım. Ben yutmuyorum o kağıttan kahramanların ballandıra ballandıra anlatılan ucuz hikayelerini. Yaptıkları ruh-savaş-arma için gibi popülist edebiyatlarına da zerre inanmıyorum. Ben Cassio'nun tarafında oldum bütün olup bitende; sonuna kadar da böyle olacak. Zira ona karaktersiz damgasını vuran takım arkadaşlarından tut da futbolcu eskilerine kadar hepsine bakınca evet diyorum evet bunlar adamsa Cassio adam değil!

Neyse başkasını bilmem de Lincoln benim takımımın formasını terletmiş bir oyuncudur. Asla da tarafımca unutulmayacak, her daim hasretle anılacaktır.

arnawut dedi ki...

bende unutamayacaklardan biriyim sirevocuum. o kadar emin olma. çok var lincoln'ü unutamayacak Galatasaraylı.
adamın vurdumduymaz olması onun karaktersiz olduğunu göstermez.
mesela hamburg deplasmanında Bülent'e yaptığı hareketi de haklı buluyorum ben. Herkes Lincoln'ün üstüne gitti. Adam oynamak istiyor ve takımı geri çekiyorsun Lincoln'ü alarak. Bu sadece bi örnek. Lincoln'ün üstüne çok gidilmiştir. Sonra da adam karaktersiz oluyor, pehhh...

Paylaş