14 Ocak 2010

Lucas Neill Galatasaray'da


Bu transfere sevindiğimi öncelikle söylemek istiyorum. Fakat Galatasaray takıntılı bir kulüp, bir oyuncuya taktı mı illaha ki o olacak, başkası olmaz sanki. Sezon başında bonservisi elinde olduğu için Galatasaray'dan anstronomik ücretler talep ettiği iddia edilen Lucas Neill ne yapıldı ne edildi, belki de bonservis ödenip Galatasaray'a transfer edildi. Aslında gündüz fifa.com'un bu haberi geçmesi de bu transferin en büyük işaretlerinden biriydi.

Elano, Keita, Baros gibi transferlerin altına imza atan Haldun Üstünel'den herkes Rafael Marquez, Godin falan gibi sansayonel isimler bekliyordu defans hattı için. Tabi bunda ismini bile anmak istemediğim salak saçma listelerle milleti kandıran bebelerin de payı büyük. Şimdi onlara inanıp beklentilerini tavan yaptıranlar burun kıvırıyor bu transfere. Burun kıvıranlar aynen devam edebilir. Farketmeleri gereken tek şey Emre Aşık, Emre Güngör ve Gökhan Zan'a okeyde 4. olacak bir oyuncu değil Servet'le beraber defansı toparlayabilecek tecrübeli bir oyuncu transfer edildi. Kewell'ın Neill'in adaptasyon sürecindeki katkısı da azımsanmayacak kadar büyük olacaktır. Bir oyuncu da 31 yaşında olmasına rağmen Everton gibi Premier Lig'in kalburüstü takımlarından birine transfer oluyorsa çok fazla konuşmamak lazım üzerinde diye düşünüyorum. Ayrıca Avustralya milli takımında yardımcı teknik direktörlük yapan Neeskens'in de Neill'i öven açıklamaları da var, daha söze gerek var mı ?

Baros, Kewell, Elano şimdi de Neill (Linderoth ve Nonda'yı saymıyorum) Premier Lig kökenli oyuncu sayımız 4, siz Linde ve Nonda'yı sayarsanız 6 oldu. Bu bana göre iyi bir oluşum. Tekrardan hayırlı olmasını diliyorum...

Şu resmi de kimse koymadan ben koyayım :)

Hiç yorum yok:

Paylaş