11 Aralık 2009

Vatan bizi bekler!!!

Şerefli Türk ordusunun bir neferi olarak yarın Manisa/Alaşehir'deki birliğime katılacağım.

Bir süredir taccizgisi.blogspot.com' da yazmaya başladım. Türkiye'de herkesin teknik direktör olarak yorum yapabildiği ülkemizde bende kendi çapımda yazılar yazmaya çalıştım. Eksiklerim,hatalarım çok oldu. Ama yazmaktan çok konuşmayı seven ben, blogda yazmak için sadece iyi düşünmenin değil iyi de edebi dile sahip olmak gerektiğini anlamış bulunuyorum. Yavaş yavaş kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum. Bunda bana yardımcı olan başta Schumy ve Lionheart olmak üzere tüm futbloglar.com alemine teşekkürlerimi bir borç bilirim.
Bu arada blog alemindenküçük bir dileğim olacak.Lütfen yabancı kelimelerin yerine Türkçe kelimeleri kullanmaya daha dikkat edelim.

Bir ay sonra ilk iznimde sizlerle birlikte olmak için can atacağımı bilmenizi isterim.Hakkınızı helal edin!

7 yorum:

os dedi ki...

Şimdiden Hayırlı Teskereler Tetteh.

Schumy dedi ki...

Bir an belki Schumy gidiyordur kurtuluyoruz diye millet akın edecek şimdi bloga :)

Hayırlı tezkereler dostum. Sen askerlik yaparken biz evimizde rahat uyucaz :D

koala dedi ki...

Schumy, hakikaten sen gideceksin sandım. Gidene güle güle, umarım güle güle de gelir.

Tuner dedi ki...

helal olsun

hayırlı teskereler

@schumy

sen gitme bir yere =)

Mario Jardel dedi ki...

şimdiden hayırlı teskereler.. bende bir 315 kd olarak ufakta olsa bir öneride bulunayım.. izin konusunu iyi düşün.. tabi kısa dönem isen..

Lionheart dedi ki...

Kardeşim hayırlı teskereler...

Anıl o işler belli olmaz abicim, bakarsın benden önce sen gidersin :)

Ortega dedi ki...

Hayırlı tezkereler. Komutanların iyi olsun, gerisi fasa fiso.

Paylaş