12 Aralık 2009

ortak nokta "SARI"...

Aranizda farklı bir ses, farklı bir renk, farklı bir bakış açısı olarak bulunmakdan duyduğum haz'dan bahsetmek istiyorum ilk cümlelerimde aslinda.


Hepimiz bilincindeyiz ki "lacivert çubuklu" olmadan "parçalı forma", "parçalı forma" olmadan "lacivert çubuklu" bir sezon, uğraş, hırs, yarış, savaş(sportif olarak) olmuyor; bunun en yakın, en basit örneğini geçen yıl gözlemledik. Bizler'de bir bütün olarak, ortamızdaki "Sarı"yı kullanıp güzel seyler paylasabileceğimizi düsünüyorum ve aynı "Taç Çizgisi'ni" kullanacağımız için mutluyum..

Ve.. Bu günden itibaren Fenerbahçe ve yine aynı zamanda olduğu gibi spor ile ilgili her türlü paylaşmak istediklerimi buradan sizlerlerle paylaşacağım..




lacivertÇubuklu...

2 yorum:

Schumy dedi ki...

Son dönemlerde sanki Anti Fenerbahçe yaklaşımı sergiliyorum gibi hissettim. Aslında bu blogu açarken hiç böyle bir amacım da yoktu. Fakat son zamanlarda gelişen can sıkıcı olaylar sadece Fenerbahçe'ye tepki olsun diye yazılar yazmamı gerektirdi. Bilemiyorum neden ama İzmir'den kalkıp İstanbul'a gidip liderliği tepelemek moralimi bozdu sanırım :)

Aramıza hoşgeldin lacivertçubuklu. Bloga ayrı bir renk getireceğin kesin :)

Schumy dedi ki...

İşte burada Ercan Saatçi giriyor devreye. Hayatını böyle yaşaman demek ulu orta yerde bunu yansıtman demek değildir :)

Paylaş