31 Aralık 2009

Nice Mutlu Yıllara Blogger Ahalisi

Schumy sizlere taaa Akdeniz'in incisi Antalya'dan sesleniyor bu sefer :)

Blogger'a yorum olarak yazmaya başladığım 2009 senesi içerisinde kalbini kırdığım, kavga ettiğim, hatta canından bezdirdiğim kaç blogger varsa sadece bu akşam için kendilerinden özür diliyor 2010 senesinde daha ılımlı bir yaklaşım göstererek kendi çizgimiz de kaybetmeden kendileriyle buluşacağımı belirtmek istiyorum :)

Bu bağlamda bir 2010 açılımı yapıp blogu Fenerbahçe bloguna çevirmeyi düşünüyorum dersem alacağım küfürlerin miktarını da tahmin edebiliyorum, bu sebeple herşey aynı kalacak merak etmeyin :) Fakat antifb olmadan...

Herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyor, gözlerinden öpüyorum.

Seneye görüşmek üzere.

Ps: Son cümle şaka olsun diye yazılmıştır, hatta bilerek yazılmıştır, tek bir cümleye takılmamanızı tavsiye ediyorum :)

5 yorum:

Lionheart dedi ki...

hahaha:D bu esprinin üst levelleri vardır, 23.59'da mekandan çıkılır "seneye görüşürüz" denir, 00.01'de mekana geri dönülür "1 sene ne çabuk geçti" denir...

Bizzat şahit oldum bu esprimtrak cümleye.:D

Herkese mutlu, kazasız belasız ve savaşsız bir sene dilerim...

csyasoo dedi ki...

Mutlu yıllar

SirEvo dedi ki...

@Lionheart
Abi üst level dediğin daha reziliymiş ya :D

Bora-MAN dedi ki...

Anıl seni benim yazımı okumaya davet ediyorum. Beni aradılar Keita ile Nonda yola çıkmış bile.

http://mizahigeveze.blogspot.com/2009/12/on-dokuz-sekiz.html

Bora-MAN dedi ki...

@ Schumy

Yarın haber sitelerinde "Esrarengiz olay ! " başlığı altıdna şu cümleleri göreceksin.

Keita ile Nonda antalya kampına katılmadılar. Acaba neredeler ? İzmir'e dönmekle sadece zamanı uzattın.

Paylaş