13 Aralık 2009

I miss my family...

I miss them terribly, any chance I get to go back home I... The managers kindly enough they let me go...

Harry'nin son röportajından bu cümleler ne yazık ki, kontratı ile ilgili teorim gerçeğe en yakın olanı gibi. Bizleri ne kadar sevse de, Türkiye'de ne kadar kendine gelmiş olsa da yukarıdaki cümle belki de herşeyi açıklıyor. Gitsen bile sadece biz Galatasaraylılar'ın değil Tüm Türkiye'nin kalbinde olacaksın.

Harry Harry Kewell...






Ps: Bu sözlerde yönetim ne zaman evime gitmek istesem izin veriyor diyor ama adamın I miss my family terribly demesi bile içten..

4 yorum:

Bora-MAN dedi ki...

Yaşı gereği,kontrat yenilemeyi yönetimde istemez gibi geliyor bana.Çok sevdik , hep yüreğimizde yeri var. Emre tosunoğlu'na yaptığı hareket bile yeter :)

ZorAdam51 dedi ki...

:D:D:D.Yönetim yiyorsa Kewell yaşlı diye sözleşme yenilemek istemiyoruz desin.Hadi böyle bişey yaptı.Eninde sonunda Kewell'dan daha kötü ve daha yaşlı birini alcak ozaman ne diyecekler?

hedehödö dedi ki...

Zidane ne ise gönüllerde Kewell'da benim için odur.

Sade dedi ki...

Git... Git... Gitmeeeee.... şarkısını hediye ediyorum...

Paylaş