16 Aralık 2009

Bu Sefer de Yenersek...

Galatasaray malumunuz Avrupa kupalarında oynadığı son 11 deplasman maçında yenilgi görmedi. Lâkin bu akşam 12.'si olur mu bilemiyorum. Halihazırda grup liderliğini garantilediği için Elano, Arda, Kewell, Franco, Sabri, Uğur ve Nonda'yı almadı kadroya Rijkaard. En mantıklısını yaptı diyebilirim zira Avusturya'daki hava şartları çok zorlu olacağa benziyor. Resmi siteden yapılan açıklamaya göre maç saatinde beklenen en yüksek sıcaklık 0 derece, en düşük ise -9.

Dediğim gibi bir avuç çocuğu yanına alıp gitti Rijkaard, tabi bir iki tane de tecrübe ekleyerek. Peki yukarıda saydığım 7 oyuncunun eksikliğinde Galatasaray nasıl bir kadroyla sahaya çıkabilir ? Benim kadro tahminim;
şeklinde. Kadroya alınmış bile olsa Linderoth'un ilk 11'de sahaya çıkmayacağına iddiaya girerim. Mustafa Sarp, Mehmet Topal ve Barış bu bölge için en kuvvetli adaylar. Ayhan'ın yine oynamayacağını düşünüyorum.

Kalede de Aykut'un oynayacak olması garanti gibi, keşke Ufuk oynasa ama Aykut resmi olarak bu kulüpten gidene kadar Ufuk'un forma şansı bulabileceğini sanmıyorum.

Geri dörtlünün sağında herkesin bu aralar dilinden düşmeyen ve yeni Galatasaray Altyapı Koordinatörü Jan Derks' in teknik heyete tavsiye ettiği Çetin Güngör'ün oynaması bekleniyor. Geri kalan benim tahminime göre Antalyaspor maçının aynısı olur.

Hücum hattında ise Aydın, Serdar ve Keita'nın oynaması büyük ihtimal. Bana sorarsanız bu maç Aydın Yılmaz'ın Galatasaray kariyerinde en az Konyaspor maçı gibi bir mihenk taşı olacak. Bu maçtan sonra Galatasaray defterini ya açmamak üzere kapatmak zorunda kalacak ya da ufak da olsa bir şans yakalayacak. Aydın hakkında uzun uzadıya birşeyler yazmayacağım, bana kalırsa ona verilen son şanslar eminim bu takımda zamanında başka oyunculara tanınmamıştı. Serdar Eylük için de güzel bir maç olacağı kesin, Arda abisinin Boleslav maçında yaptığı patlamanın bir benzerini yaparsa önünün ne kadar açılacağının farkında olur umarım.

Kısacası bu akşam rotasyonun rotasyonu bir kadroyla sahaya çıkacak Galatasaray. Maç Star'dan yayınlanacak olsa da maçı uğurlu kahvemde izleyeceğim yine. Kolay değil daha maç kaybetmedik orada. Deplasmanda oynadığımız Panathinaikos maçında yaşadığım hikayeden de bahsetmiştim. Haydi bakalım sakatlıksız güzel bir maç olması dileğiyle, yenin gelin şu Sturm'u artık, kimleri yendik bir bunlar kaldı :)

Hiç yorum yok:

Paylaş