5 Kasım 2009

Zlatan Tataristan'da


Çok üşümüş belli ki. Halbuki oranın iklimine alışık olması gerekli... Hem İsveç hem Bosna pek sıcak sayılmazlar ne de olsa... Bu fotoğrafta ise futbolcudan başka bir şeye daha çok benzemiş İbra.

Maçın skoru ise 0-0. Barça kan kaybetmeye devam ediyor. Geçen hafta kendi sahasında Rubin'e yenildi bu hafta ise berabere kaldı. Tek galibiyetleri var o da Dinamo Kiev karşısında. Bakalım Guardiola'nın B planı ne zaman devreye girecek? Yoksa o da "Ulen adamın bir B planı bile yok" eleştirilerine mi maruz kalacak Frank Rijkaard gibi? Bekleyip görmek gerek...

2 yorum:

Turan dedi ki...

Bir Moskova deplasmanı sırasında Chelsea takımı da böyle hemen hemen İbra gibi giyinmiş şehiri geziyor. O sırada arkadan Kaptan Terry çıkıyor ama o da ne? Herkesin bir tarafı donarken, kar-kış kıyamette üstte tişört altta şort şehir turuna çıkmış..:))

İşte o günden beri severim John Terry'i. Hatta İbra'nın bu resmini görünce Terry geldi aklıma ama o fotoğrafları bulamadığımdan koyamadım bloga.

Schumy dedi ki...

Abi aylardan Mart. Bizim bir taraflarımız donuyor tabi, Didim'e gittim.

Altınkum plajı var Didim'de. 20 30 tane İngiliz kümelenmiş 100 200 metrelik bir alana güneşleniyorlar bikini şort falan.

Tabi Moskova'nın iklimiyle arasında fersahlar vardır ama ben görünce iki kat üşümeye başlamıştım :) İşte Allah kimilerine güneş kimilerine para veriyor :P

Paylaş