19 Kasım 2009

Tanıdık Gelebilir...


Son günlerde çeşitli internet sitelerinde ve televizyon programlarında oyuncumuz Cemal Nalga'nın bir diğer oyuncumuz olan Tufan(Ortega edit) Ersöz'ün formasıyla maça çıkarıldığına haberler ortaya çıkarılmış ve bu bilgilendirmeyi yayınlama zorunluluğu doğmuştur.

1- Galatasaray Cafe Crown takımı Cemal Nalga'yı 24 Eylül 2009 tarihindeki Skyliners ve 26 Eylül 2009 tarihindeki EnBW Ludwigsburg maçlarında sahaya sürmüştür. Malumunuzdur ki bu maçlar hazırlık maçı olup oyuncuların fit olması için yapılmaktadır.

2- 2009 tarihinde oynanan bu maçların görüntüleri bir takım kötü niyetli kişiler tarafından internete verilip daha sonra da belli bir amaç için kullanılmak üzere saklanmıştır. Bir diğer deyimle hırsızlık için bu yöntem belirlenmiştir. Bu görüntülerin de Fenerbahçe galibiyeti sonra ortaya çıkarılması kişilerin amaçlarını anlatmada yeterlidir.

3- Bu oyuncunun oynamasına izin veren koçu, yönetim kurulu üyeleri ve oyuncunun kendisinin malum bir takım taraftarı olduğunu düşünüyoruz. Zaten bu kişiler taa fii tarihinde malum takımın ekibinde yer almışlardır. İsimlerini de sonra paint çalışması yapıp açıklamayı düşünüyoruz.

4- Galatasaray Cafe Crown yönetimi görüntüleri dağıtan bu zaatlara her türlü maddi ve manevi davayı açmış olup Galatasaray adının bu kadar kolay lekelenemeyeceğini kanıtlayacaktır.

5- Her basketbol takımında oynayan oyuncuların bu tarz forma değişiklikleriyle hazırlık maçlarında sahaya çıktığı da gözardı edilemeyecek bir gerçektir.

6- Bu oyuncunun oynatılması ve sahaya arkadaşının formasıyla çıkması ile ilgili Galatasaray Cafe Crown yönetiminin bir dahili bulunmamaktadır.

7- Galatasaray Cafe Crown yönetimi olarak da bu oyuncu ve oynatanlar ve buna göz yumanlar hakkında yasal işlemler başlatılmıştır ve kulübün hakkı sonuna kadar aranacaktır.

Yapılan spekülasyonların son bulması adına ilgili ve bilgilileri konuyu açıklığa kavuşturmaya davet ediyoruz.

10 yorum:

Ortega dedi ki...

Cemal Ersöz değil abi. Tufan Ersöz olacak. Dalgınlıktan oldu herhalde :)

Schumy dedi ki...

Ortega ne bileyim ben basketbolda Galatasaray'ı tutmam, eskiden beri böyledir bu. Efes'ciyim ben, Galatasaray'ın kadrosundan da 3 isim say desen bilmem yani :)

PVH sana da ne diyim ki ? Bu yazdığım yazıyı nereden aldığımı çok iyi biliyorsun. İşte biz de o zaman aynen böyle senin gibi tepki vermiştik. Hazım konusuna da hiç girmeye gerek yok, boşver içinden çıkılmaz şimdi.

PVH dedi ki...

Schumy, yaziyi senin yazdigini fark etsem kesinlikle yorum yazmazdim. Benim hatam, kusura bakmayin.

Jordan dedi ki...

basketbolda efes futbolda gs oldu esta piti piti

Arkhe dedi ki...

Yaw hala Fenerbahçe hala Fenerbahçe..

Sonra da Fenerliler eziktir, Galatasaray kompleksi vardır, dünyaları Galatasarayı yenmekten ibarettir bla bla bla..

Schumy dedi ki...

Amma büyüttünüz olayı he. Bu benim basın duyurum Galatasaray'ın değil. Galatasaray böyle birşey yapmaz zaten merak etmeyin. Ama kim yapar tahmin edin ?

Neyse ne yaparlarsa yapsınlar umrumda değil açıkçası. Hakedene cezasını versinler. Galatasaray zaten veriyor, vermesi gerekip de savunanlar utansın.

Nilay abla Efes olayı da çok eskilerden gelir benim. Ülker grubunun yaptığı şerefsizliklerden sonra da iyice soğudum ne yazık ki Cafe Crown'dan. Olay o yani.

Turan dedi ki...

Olay Galatasaray camiası ile kendi vicdanımız arasında ise Fenerbahçe resmi sitesi çıkıpta açıklama yapmayacak. Şike skandalı diye bir haber girmişler yok efendim malum gündemi değiştirme çalışması diye yazı giriyor.Alakamız yok de geç git o zaman...

Şahsi görüşüm ligden çekilmek yönünde, benim gibi düşünen çokça da Galatasaray taraftarı var. İlk defa bu kadar boynumuz bükük, bu kadar üzgünüz..

Schumy dedi ki...

Abla eski bir basketbolcu, hatta Galatasaray'da oynamış bir basketbolcu olarak hassasiyetini anlayabiliyorum. Basketbola sıcak bakmıyorum dememdeki amaç basketbol şubesi gereksiz, olmasın manasında değildi. Basketbolu çok sevmiyorum, ne izlemesini ne başka birşeyini. Nba bile izlemem, merak da etmem. Kim kimdir falan da bilgim yok. Efes'i destekliyorum demem de Ülker hegemonyasına karşı sürekli kullandığım bir ürün olduğu içindir. Sözlerimi çok yanlış anladın bence.

Schumy dedi ki...

Mrsic'in Mrsic olduğu zamanlar Troy kombinesi vardı bende, ona bile gitmezdim İzmir'de ama Antalya'daki kapalı spor salonunda maç oluyorsa gideriz beraber söz :)

Jordan dedi ki...

Oluyor bana en az 2 bilet geliyor agbimlerin sirket sponsor da.:) Sen bana haber et. Pm gibi kullandık burayı ama kusura kalma.:)

Paylaş