25 Kasım 2009

Severler Bu İşleri


Abramovic yeni almış takımı. Getirmiş Veron'u, Crespo'yu, Hasselbaink'i...

Okulda arkadaşlar, yok Crespo şöyle yapacak yok Veron bunu yapacak atıp tutuyorlar. Dedim ki yapmayın belli olmaz bu işler. Chelsea daha takım değil, yıldızları topladılar ama iş çıkmaz. Millet hadi oradan dedi. Beşiktaş gitti o Chelsea'yi İngiltere'de yendi. Diğer gün kimse konuşamadı.

Maçtan önce de ben Beşiktaşlı SirEvo'ya ManU dağıtacak dedim. Ama Beşiktaş hem beni hem de Beşiktaş'ın kaybedeceğine inanan bütün Türkleri utandırdı. İyiki de utandırdı diyorum. Çünkü Manchester'a karşı tarih yazan üçüncü Türk takımı olma şerefine eriştiler ve bu gerçekten İngilizler'e yıllarca 1 gol bile atamamış Türk futbolu için çok güzel bir olay.

Dile kolay ManU geçen senenin finalisti, bir önceki senenin de Şampiyonlar Ligi sahibi. Beşiktaş, yönetimi teknik heyetiyle sallanırken gitti 3 puanı kaptı geldi...

Bize tebrik etmekten başka birşey düşmez. Bravo Beşiktaş, önceden de dediğim gibi sen bu ülkenin 2010 senesinde tek Şampiyonlar Ligi vitrini olarak, bir anlamda the choosen one'ı olarak yapman gerekeni fazlasıyla yaptın...

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Sınıfta tezahürat yapıyordu arkadaşlar, GS'liler, FB'liler. Eh biz de pek bir şey beklemiyorduk ama ertesi günü baya güzel kapak olduydu. :))
Mevlüt'ün ilk maçtan önceki bağırışları hala gözümün önünde ya, şaka gibi...

Paylaş