24 Kasım 2009

Kel ayHAnak MAN


Eh be Ayhan saçların da futbolun gibi sapı sapır dökülüyor!!!


Malumunuz hafta sonu Galatasaray liderlik için Vestel'in boşadığı Manisaspor'u ağırladı. Maça 8 saatlik otobüs yolculuğundan sonra çıkan Manisaspor 1 puanı ve liderliği Sami Yen'den kaptı kaçtı. Açıkça söylemek istiyorum ki maçın tamamını izlemedim. 15. dakikadan devre arasına kadar izledim. Gözlerim bizim takımda kimler oynuyor acaba diyerekten sahaya iliştirmeye başladım. O da ne? Ayhan Akman'ı gördüğümde ilk şoku yaşadım. Bana yarım saatlik maç izleme zevkini haram etti. Bakalım Ayhan bizi ne zaman fıtık edecek yada Rijkaard ne zaman bu yanlışından dönecek.

Hem akşamdan kalma gibi dolanıyor sahada hem de bizim Topal ile Sarp'ı zor durumlara düşürecek paslar atıyor. Buraya dikkat: Ayhan FB maçından sonra kesik yemiş. Sonraki D.Bükreş deplasmanında %100 pas yapan bir M.Topal ve kazanılan 3-0'lık maç. Ardından Sivasspor ve orta sahada yapılan pas hatalarının azlığı ile verilen pozisyon sayısının azlığı ile rahat kazanılan 2-0'lık maç. Zaten bana göre FB maçını da onun akşamdan kalmavari oyunu yüzünden yenildik.

Neyse burdan Ayhan'a sözüm var. ''O formanın değerini bil.Hagi'nin dediği gibi; ^^Yeteneğine ihanet eden tanrıya ihanet eder^^Eğer yeteneğin varsa sen de ne tanrıya ne de kendine ihanet et.Yoksa senin sonunda Hasan Şaş gibi görünüyor yada yukardaki fotoya.''

1 yorum:

TETTEH dedi ki...

yalnız saçları çok dökülmüş ya,Hasan Şaş'ın saçları uzattığı haline benzemiş:))

Paylaş