12 Kasım 2009

Enke'ye...

Önceden de dediğim gibi Enke acaba ne yapıyor diye hayatımın hiçbir döneminde merak etmedim. Açıp acaba ne yapmış diye de araştırma gereği duymadım. Ama dün acı haberi aldığımdan beri aklımdan çıkmıyor. Bugün farklı kaynaklardan acaba ne olmuş, ne demişler diye araştırdım durdum. Ciddi anlamda çok üzgünüm. Evlat kaybetmenin, hele hele gün geçtikçe gözünün önünde eridiğinin ne olduğunu çok iyi bilirim. Kendi çocuğum yok ama ne kadar yakından şahit olduğumu tahmin bile edemezsiniz...

Ben de bir klip yapayım dedim, bugün şarkı dinlerken aklıma geldi. Borges'in klibi kadar güzel olur mu bilmem ama içimden geldi. Gerçi bir iki resmi de ondan aldığımı söylesem iyi olacak. İlk çalışmam olduğu için de amatör gelebilir, affola...


1 yorum:

Borges dedi ki...

Gayet güzel olmus..

Paylaş