11 Kasım 2009

Enke ve Lara'dan Geriye Kalanlar...

Açık söylemek gerekirse hasta bir kızının olduğunu, 2 sene önce vefaat ettiğini ve bu yüzden intahar ettiğini dün öğrendim. Bir çoğumuz da yahu bu Enke ne yapıyor, ne ediyor diye pek düşünmemiştir. Hannover'e gittikten sonra kariyerini toparladığını biliyoruz ama ailevi sorunları ve kızının vefaatı gibi konular hakkında ancak ölüm haberi gelince haberdar olabildik. Tabi Almanya'da yaşayanları bu kategorinin dışına koyuyorum.

Esclusivo sportivo blogunda paylaşılan video'dan aldığım resimleri koymak istedim. Belki de Enke'nin ne gibi bir psikoloji içerisinde olduğunu daha iyi anlarız diye...














...

2 yorum:

her boku bilen adam dedi ki...

ben hepsini görmemiştim.iyice dağıldım şimdi.

Şairler Parkı dedi ki...

Keşke görmeseydim fotoğrafları. Kızına aşık bir baba, babaya aşık bir kız çocuğu. Fotoğraflara bakınca çok net görülüyor. Hasta haliyle bile babasına içten gülen bir bebek. Bu adamın evladının yokluğunda hayata tutunması çok zormuş.Fotoların gösterdiği o.

Ege

Paylaş