10 Kasım 2009

Alcorcon affetmez...

...Demiştim maç öncesi ankette. Real, 4-0 yenildiği maçın rövanşında Alcorcon'u adamım Van Der Vaart'ın golüyle 1-0 yendi ama bu gol 4-0'ın ayıbını temizleyemedi... "Trilyonluk eşşekler ne halt ederler?" demek istiyorum Pellegrini'nin talebeleri için. Fiorentino Perez, Pellegrini'ye hala sabrediyor, ilginç. Ben olsam çoktan kovalamıştım. Bakalım bu utanç silsilesinin rövanşında kadroda kimler varmış...


 
Efendim kadroda ilk maçtan biraz farklı bir takım görüyoruz baktığımız zaman. İlk maçta 4 gol yiyip dalga konusu olan Dudek, onunla birlikte Albiol, Pepe, Arbeloa, Lass, Gago, Kaka, Diarra (Dk. 48 Van der Vaart), Giguain, Van Nistelrooy, Raul varmış maç kadrosunda... Yahu hakikaten ayıp, şöyle ufak çaplı bir araştırdım da Alcorcon'un bütün futbolcularının değeri 1.2Milyon € imiş. E oha artık! Bir Ronaldo'ya 50-60 tane Alcorcon satın alırsın yahu... O değil de eğer Türkiye'deki gibi muhabbetler dönüyorsa İspanya'da, yarın iyi dalga geçilir Real Madrid taraftarlarıyla... Belki de okula ıkına sıkıla gidecek Madrid taraftarı çocuklar, ya da devlet dairelerinde arkadaşlar arasında "nasıl koydu ulan Arconcon size hehehehe" muhabbetleri dönecek...

Bir an düşündüm de amma komik geldi ...

4 yorum:

Lionheart dedi ki...

Yahu ne sabır varmış Perez'de... Ben olsam Pellegrini'nin kıçına vurmuştum dömi voleyi... :)

SirEvo dedi ki...

Lig'de de Barça götürür yine bu sene işi. Madrid'den cacık olmayacağını bir kez daha gördük bu sonuçla. :D

Lionheart dedi ki...

Barça kazanacağı kupaları fazlasıyla kazandı abi, trilyonluk eşşekler düşünsün Real'in sonunu.:D

SirEvo dedi ki...

2 sene üst üste CL almaları zor be. :)
Ama kalırlar sen kafanı yorma yine de. :))

Paylaş