20 Ekim 2009

Julio Cesar Da Silva...




"Ben bu adamı bir yerlerden daha hatırlıyorum yahu" diyordum kendi kendime... Evet o adamı Milan'a attığı frikik golünden dolayı hatırlıyormuşum meğerse... Sene başında Antep'e 3 yıllık imza atan Julio Antep forması ile çıktığı ilk maçta Galatasaray'a, daha sonra Fenerbahçe'ye attığı olağanüstü gollerle adını aklımıza kazıttı. Bu hafta attığı golde, şöyle bir nefesimi tuttum top kaleye giderken.



AEK formasıyla Milan'a attığı gol burada:



60.000 kişi önünde Milan'a attığı frikik golünden sonra hafızamıza kazınmış demiştim. Bu adam toplara acayip vuruyor. Şöyle ayağının üstümü desek, üst iç vuruş mu desek, pis burunmu yoksa plase mi? Geldiğinden bu yana her türlüsünü attı golün... Ligimizde Hagi'den bu yana böyle muazzam goller atan bir kaç adam geldi Julio'da onlardan biri. Ümit Karan için geçmişte kullandığımız "Normal golü yok" terimi bugünlerde Julio için de geçerli.

Hiç yorum yok:

Paylaş