31 Ekim 2009

Eşşeğin Kulağına Suyu Kaçırdılar...

Dün gecenin köründe Chao' nun yazısıyla kendime geldim. Tam uyumak üzereydim ki rezalet kelimesinin sözlük anlamıyla karşılaştım. Onun adı Ercan Saatçi' ydi. Fenerbahçe Tv' de sanırım kendisi gibi Fenerbahçeli olan Metin Özülkü program yapıyormuş. Ona katılmış bizim Saatçi. Bakın neler demiş izleyin izlettirin. Aslında yakıştırıyorum biliyor musunuz bu hareketleri bunlara, geriye küfür etsen sen suçlu olursun onun için en güzel küfürlerimi ettim ve buraya yazmayacağım. Umarım Galatasaray Spor Kulübü' nü bu şaklabana dava açar. Biraz burnu sürtsün de kimin kimi ne yapacağı o zaman belli olur. Metin Özülkü' ye de birşey demiyorum, zaten karı gibi küfür ediyor, zorla ettiği açık ortada. Ama ona da bir ders fena olmazdı.




4 yorum:

SirEvo dedi ki...

Herkes tv'de mübarek..

TETTEH dedi ki...

hürriyet gazetesine spor müdürü olan ercan saatçiye inat hürriyet gazetesi almayalım

Schumy dedi ki...

Aslında çamura falan battığımız yok. İki takım da daha çok maç yapacak. Ben blogda küfür etmem, bana küfür edilmediği sürece kimseye de küfür etmem. Öyle laf arasında her Türk' ün yaptığı gibi cümleyi birşeylere koymakla bitirebilirim ama bariz aleni bir şekilde küfür etmem ( ciddi anlamda )

Ama bu insanlar bir yerlere gelmiş insanlar ve bu videonun nasılsa bize birşeyler yapamazlar mantığıyla ortaya çıkarılma ihtimali de var.

Herkes herkesin arkadaş ortamında " nasıl koyduk lan, hala ağlıyorlar amk " tarzı konuşmalar yaptığını tahmin edebiliyoruz. Ama bu kadar da olmamalı. Tribünlerde edilen küfürlerle bir tutmak veya açılan pankartlarla kıyaslamak doğru değil çünkü bu çok çok farklı birşey. Ercan Saatçi' nin Hürriyet spor müdürü olması önemli bir ayrıntı ama spor müdürü olmasaydı da bu tepki verilirdi çünkü kendisi yeterince antipatik bir kişi.

muhder dedi ki...

kameranın kayıtta olmaması durumunda nispeten şaşırmayacağımız bir konuşma. sonuçta ne insanlar biliyoruz hepimiz, normalde son derece şık duran bu amcalar söz konusu maç olunca kendilerinden geçiyorlar.
benden bir önceki yorumda annelere yönelik gelen, aleni olmayan ama altında bariz olarak ne söylenmek istediği açık olan cümleyeydi kastım.
küfür edilmiş, edilen küfüre karşılık yine küfür edilmiş. bu değil makul olan.
çamura batmışız derken de klişe olarak futbol kültürümüzü kastettim. neremiz temiz ki? olayı işte basitçe.
son günlerde tüm bloglarda öyle bir anlatılıyor ki ulen sanki bizim coğrafyada ilk defa böyle şeyler yaşanıyor.
karıştı gidiyor=)
sonuç olarak küfürü onaylamıyoruz, küfüre karşı annelerin hedef alınmasını blog ortamında dahi ols yine onaylamıyoruz.
selamlar

Paylaş