15 Ekim 2009

Blogcular Kayıp Çünkü...




Çünkü çıktı !!! Fm 2010 demosu çıkması beklenilen 16 Ekim' den önce çıktı. Herhalde ben dahil çoğu blogger oyunu oynamakla meşgul.

Demonun Vanilya versiyonunda İngiltere, Kuzey İrlanda, İskoçya, Galler Ligleri. Çilekli versiyonunda ise Türkiye dahil İngiltere, Fransa, İtalya, Kuzey İrlanda, Norveç, Portekiz, Brezilya, Danimarka, İskoçya, İspanya, İsveç ve Galler ligleri var.

Linkler ise;

Vanilya için : http://www.mirrorfootball.co.uk/football-manager-2010/

Çilekli için : Steam ve Torrent adreslerinde mevcut.

Haydi iyi oyunlar. Oyun ile ilgili yorum yazmayacağım, şimdi oyuna alışma aşamasındayım, yeni tema yeni özellikler aklımı karıştırdı. Ama 2009' dan kat kat daha iyi olduğunu söyleyebilirim...

3 yorum:

SirEvo dedi ki...

03/04'teki Diablo taktiğinden sonra bıraktım ben bunu.
Benden uzak olsun, sevdiklerine yakın. İnşallah adam gibi bir şeyler yapmışlardır çünkü bu sene beklenen oyunlar hep fiyasko çıktı. :D

S.U. dedi ki...

Oğluş büyük bir heyecanla bekliyordu. Hoş ben 2008'i hala çok büyük bir keyifle oynuyorum.

Schumy dedi ki...

Oyun ciddi anlamda mükemmel olmuş Sabri Abi.

Şimdi 2009 3d maç motorunun ilk uygulaması olduğu için resmen saçmalamışlardı, en kötü fm oyunuydu diyebilirim. Ama bu sefer daha çok oyuncu hareketi ve gerçeğe yakınlık eklemişler. Hatta maç sonraları şu linkteki gibi analizleri kontrol etme şansı vermişler.

http://1.bp.blogspot.com/_L88uTH7hK68/StZrWGbkBUI/AAAAAAAAAhE/YfmW-lh7quE/s1600/ads%C4%B1z.JPG

Artık maçları oynayıp geçmiyorum, istatistiklere gömülüp kaldım :)

Paylaş