29 Eylül 2009

Yalan Yalan Yalan :)

Fenerbahçe' nin Sercan haberini yalanlama tarzı hoşuma gitmişti, kullanayım dedim.

Bloglarda nahhh diye bir kullanıcı benim hakkımda saçma sapan, doğruluk payı olmayan iddialarda bulunmıuş. Daha yeni gördüm bunları. Benim hakkımda Aceto ve Lambuja' da yazdığı yazı aşağıdaki gibidir. ( başka yere yazdı mı bilmiyorum )

Bu gün ''biraz nefes '' adlı yazınıza schumy adlı bloger kullanıcısın yapmış olduğu yoruma yaptığım yorumdan sonra bu adam beni kendi bloğuna davet edip yazılarını okumamı rica etti ki aslında bunun amacının beni yazılara yorum yaparak bloger şifremi çalmak amacıyla olduğunu daha sonra farkettim.

Ne yazıkki bir çok elit yazar ve bloğun olduğu bloger aleminde böyle sahtekarlarda mevcut sizden ricam bu gibi insanların ifşa edilmesi ki insanlar madur olmasınlar ben kendisi hakkında bilişim suçları kanununun bana verdiği hakları aramak için harekete geçtim sizinde bloğunuzda zaman zaman yorum yazan bu şahıs hakkında bu yazdığım bu yazıyı yorum bölümünde onaylarsanız başklarıda mağdur olmasın...

Saygılar.

(Bu Lambuja' da yazan yorumu, Aceto' daki de buna benzer )


Ne söylesem kelimeler kifayetsiz kalacak. Beni tanıyan tanır. Ama burayı rastgele okuyan ve benim hakkımda hiçbir fikri olmayan insanları yanıltmaya yönelik bir yazı bu.

Bana blogda ana avrat küfür etti, yayınlamadım söylediklerini. Sonra blogu başına yıkacağım vs. vs. yazdı, ben de ne o blogger' ı mı hackleyeceksin dedim. Aşağıdaki konuda okuyabilirsiniz yazdığım yorumları ellemedim.

Bir insanın blogger hesabı nasıl hacklenir onu da bilmiyorum. Aslında hiç işim de olmaz. Ben kendim bile blogger' a girerken kullanıcı adı yazan yere mail yazılacağını 10 denemeden sonra öğrenmiş biriyim.

Dikkkat çekmek istediğim başka bir konu daha var. Bir insan böyle kanıt olmadan suçlanmasına rağmen blog sahipleri bu yorumları cart diye yayınlıyorlar.

Haydi Lambuja' yı anladık, zaten orada Fenerbahçeliler' le tartışıyorum, iyi oldu demiştir, ama Aceto gibi belki de bu blog aleminin lokomotifi bir blogda nasıl yayınlanıyor bu yorum ? Üzüldüm aslında.

Şu yazıya, elimi yormama bile değmeyecek, blogger' daki resminden bile ne kadar seviyesiz olduğu belli olan birisi için uğraşmak zorunda kaldığım şeylere bak.

Benim ve blog arkadaşım Lionheart' ın emeklerini çamur at izi kalsın mantığıyla yok etmeye çalışanlara ve bunlara belki istemeden, belki de isteyerek izin verenlere sitemlerimi iletiyorum.

Schumy...


Edit : Bu arkadaşın yorumunu blogundan kaldıran Lambuja' ya ve Aceto' ya teşekkürlerimi sunuyorum.

7 yorum:

SirEvo dedi ki...

Yazan elemanın seviyesi, karakteri ve en en en önemlisi de yaşı ortada. 10-15 yaş arası kafa yapısına sahip, senin de dediğin gibi kullandığı avatardan bile yüzüne bakılmayacak tipte bir insan.
En komiğime gideni de, senin onu davet etmen. Davetiyeyi nasıl yapmışsın acaba merak ettim?
schumy ve arkadaşının blogunda seni de görmek isterim gibi bir şey mi?

Yazık vallaha, bunun gibi tiplerin elinin altında internet olması yazık.

Daha da büyüğü, aylardır hergün tıkladığım, yazılarını beğeniyle okudum aceto ve lambuja'nın, sanki adamın yazdığı şeyden %100 eminlermişcesine çat diye yazılarını yayınlamaları.
Umarım gereken hassasiyatı gösterip, gereksiz insanın yorumlarını silerler.

Schumy dedi ki...

Elcorte yani nahhh

Küfür ettiğin sürece yorumlamayacağım yorumlarını. hepsinin screeni elimde var.


O birinci dereceden akraban kimse, beni kim evimden alacaksa onunla beraber gel de seni göreyim bir.

Öyle klavye delikanlılığı yapmak olmaz. Ödüm koptu zaten.

Bu arada perşembe akşamları olması lazım Kurtlar Vadisi var. Kaçırmıyorsun herhalde. Polat' ım benim.

Bu arada yeni kullanıcı da almamışsın, adını değiştirmişsin, yalanın bu kadarı olur herhalde. Dediğim gibi bekliyorum

Schumy dedi ki...

Sen yalancısın.

Ben seni ne blogum davet ettim yaz diye, ne de şifreni çaldım.

İstediğin adamı getir kapıma, alsınlar bilgisayarımı araştırsınlar.

Seninle promisinforward ve lambujada tartıştık sanırım bir iki kere.

Sirevo da ben değilim rahat ol. Adamın kendi blogu var.

Sana kendim cevap verebilirim. Karşıma geldiğin zaman ( ki gelebilirsen ) kim kimi görmek istemez anlarız.

Yalan söylediğini cümle aleme açıklamadığın sürece de adam değilsin bu kadar söylüyorum sana.

Fanatiklikten gözlerin kör olmuş, ne yapacağını şaşırmışsın.

Daha yorum yazma, sana cevap verecek vaktim yok. İyice bokunu çıkardın zaten.

Schumy dedi ki...

Ayrıca madem ben senin şifreni çaldım, bu kullanıcı adını da çalabilirim değil mi ? Seninle neden uğraşayım ki daha ?

Bence yerin dibine battın, çıkman da zor.

Lionheart dedi ki...

@nahh nickli arkadaşım,

derdin nedir senin? belli ki bilgisayardan anlamıyorsun. eğer anlasaydın, blogger gibi google tabanlı bir web sağlayıcısının hacklenmesinin imkansıza yakın olduğunu anlardın. manyak mıyız biz ne yapacağız senin şifreni yahu? belli ki canın sıkılmış, kendine oyuncak arıyorsun.

sen bizi bilişim suçlarından şikayet ettiysen, ben de seni "şahsa ağır hakaretten" şikayet edeceğim. sahibi olduğun blogda yazdığın ağır küfür halen duruyor. silmeye de kalkabilirsin ne de olsa "print screen" denen tuş var klavyelerde...

Turan dedi ki...

nahh hasta mısın nesin, derdin nedir senin? Yürü git milleti meşgul etme burada. Senin şifreni çalıp ne yapacak insanlar. Sanki merkez bankasının kasa şifresi var adamda..

SirEvo dedi ki...

"Sanki merkez bankasının kasa şifresi var adamda.."
Hay klavyeni öpeyim abi ya :D

Paylaş