31 Ağustos 2009

Kulübe Bağlılık ve Sağlık için Spor !!!




Çoğumuz onu Werder Bremen' le oynanan UEFA Kupası final maçında attığı uzun paslarla tanıdık. Hatta birçoğumuz isminin nasıl yazıldığını ve okunduğunu bile bilmiyor. Hatta ben bile şu anda internette acaba nasıl yazılıyor diye aramakla meşgulüm :)

Transfermarkt ismini Chigrinskiy diye girmiş. Ben de öyle desem sorun olmaz umarım. Neyse konumuza dönelim. Nedir bu kulübüne bağlılık ?

Sözleşmesi bu sezon sonunda bitmişti 190 boyundaki defans oyuncusunun. Barcelona teklif yaptı fakat o ben kulübüme para kazandırmak istiyorum dedi. Alt yapıdan yetişip, Uefa Kupası kazandırdığı kulübüne kazık atıp gitmek istememişti belli ki. Sözleşme yeniledi Skhaktar' la ve onunla ilgilenen Barcelona bugün 25 milyon euro teklif yapıp renklerine bağladı.

Belki de sezon sonuunda imza atsa şimdi alacağı yıllığın 3 katını alacaktı ama formaya, kulübe bağlılık önde geldi. Sağlık için spor yapmıyorum demedi.

Helal olsun Chigrinskiy' e, Barcelona' yı ne kadar sevmesem de umarım onlarla da Şampiyonlar Ligi kupasını kazanırsın...

Hiç yorum yok:

Paylaş