15 Mayıs 2009

Kasımpaşa - Altay



Bu resim geçen seneden. Kasımpaşalılar o akşam aynı bu akşamki gibi sevinmişlerdi, penaltı atışları sonucunda 10 kişi kalan bir takım olmalarına rağmen Süper Lig vizesini almışlardı. Haksız aldıkları o seneki Süper Lig vizesini bir sene gecikmeli olarak geri iade ettiler. Ama kimin umrunda ki İzmir yine yetim çocuk gibi kalmıştı. İzmir' de yaşamayanlar bilemez bunun nasıl bir duygu olduğunu, takımlarını izlemek için cezalı maç kollamanın, İzmir takımlarıyla kupada eşleşme ihtimali beklemenin...

Bu akşam yine başımız önde ayrıldık hükümet destekli takımın karşısından, o kaçırdı bu kaçırdı demek istemiyorum sonuçta Kasımpaşa' nın da son dakika golü verilmedi. Zaten o golü hiçbir hakem veremez, en azından TFF' den bir hakem. Collina olmalısınız o golü verebilmek için...

İşin özü İzmir Süper Lig hasretini % 100 ihtimal varken % 50 ye bıraktı, hem de acı bir şekilde. Hayatımda ölsem desteklemem dediğim takım olan Karşıyaka' yı destekleyeceğimi söyleseler herhalde rüya olduğunu düşünürdüm. Ama hayat insanın karşısına neler getirir bilinmiyor. Ben de inadına Kaf Sin Kaf diyorum...

Hiç yorum yok:

Paylaş