23 Mayıs 2009

"El Chello" Marcelo Carrusca




Maradona'nın "o benim veliahtlarımdan biri" dediği Marcelo Carrusca ne yapar ne eder diye merak edip araştırdım. En son kolunu kırmıştı kıvırcık oğlanımız. Aslında ben kendisinden oldukça umutluydum. Tekniği oldukça iyiydi ancak fizik gücü olarak bir çocuktan farksız. Bir maçta yediği omuz darbesiyle bir kaç takla attığını bilirim Marcelo'nun. Yaşı da 26 olmuş şaka maka... Sasa Iliç'i gönderip de, Carrusca'nın tutulmasına kızmıştım ama, yöneticilerin Ribery gibi patlamasından korktuğu için böyle bir girişim yaptıklarını tahmin ediyorum. Dediğim gibi oldukça umutluydum kendisinden. Ancak bu umutlar tükendi artık. Antrenmanda kolunu kırıp sezonu kapatana dek oynadığı 11 maçta 1 gol atma başarısını göstermiş. Geri dönecek ama neye yarayacak geri dönmesi... Cengiz Kurtoğlu'nun bir şarkısı geldi aklıma;

"Dönmesen de geri farketmez artık..."

Hiç yorum yok:

Paylaş