20 Mayıs 2009

Aziz Yıldırım'dan inciler




Aziz Yıldırım'dan inciler:

* Önümüzdeki 3 yılı da istedim. Çünkü kapalı spor kompleksi, iş merkezleri, Düzce’deki kamp yeri ve daha bir çok planımız var. ‘Sportif başarısızlık’ deniyor. Buna katılmıyorum, çünkü Fenerbahçe’nin ‘spor kulübü’ olduğunu biliyoruz. Buna rağmen, futbol takımımızın 3 yıl boyunca şampiyon olması uğruna ne gerekiyorsa yapılacağını beyan ediyorum. Çünkü ben iddialı adamım. Başaracağız...
(Yaptıklarım yapacaklarımın teminatıdır sözünden gidersek, biz Galatasaraylılar olarak kendisine 2.yıldızı takmadan bıraktırmayız başkanlığı.)

* Zico’yu gönderdiğim için üzülmedim. Kendisiyle konuştuk, anlaşamadık. Nedenlerini de daha önce söylemiştim. Aragones’in kariyerini anlatmama gerek yok. En son İspanya’yı şampiyon yaptı. Ne hoca ne futbolcu tercihlerinde hata yaptık, ama uyum sağlanamadı. Seçim sonrası konuşacağız. Bizim de düşüncelerimiz var. Fakat şu bilinsin, Aragones’in 2 yıllık kontratı vardı, 1 yılı kaldı ve tazminat maddesi falan yok.
(Neden gidemiyor o zaman Okçu & Aragones ikilisi? Var bunda bir iş)

* Geçen sene Ocak ayıydı. Kayserispor’a Gökhan Ünal ve Mehmet Topuz için 12 milyon Euro teklif ettim, olmadı. Şu anda bu rakamlar da aşağı çekilecek. Lugano ile görüşüyoruz. Kalmak istiyor. Haa giderse ne olur? Yenisini getiririz. Bilica hep yazılıyor, söyleniyor. Fakat ben 23 Mayıs’ı bekliyorum. 23 Mayıs’tan sonra hepsini teker teker toplayacağız. Neler yapacağımızı da hocayla birlikte belirleyeceğiz.
(Luciano gidip Lugano gelmişti. Benim bundan sonra ki çirkef defans oyuncusu adayım Marco Materazzi ya da onun ayarında bir adamdır. Aşağısı kesmez...)


* Bir Denizli, bir Pendik... İşte o iki gece çok üzüldüm. Çünkü Pendik’te üzücü, karalayıcı sözler söylendi. Dediler ki: ‘Başkanlığı bıraksın...’ Polonya’daydım, geldim, kongre kararı aldık. Aday çıkmadı. Bir de hepimizin bildiği gibi Denizli’deki hadisede çok üzülmüştüm. Çünkü orada Fenerbahçe’nin önü kesilmiş oldu. 4 yıl arka arkaya şampiyon olacaktık.Ve ondan sonraki yıl da 100. yılımızdı, mecburduk. 
(Mustafa Keçeli'nin unutulmaz golü eşliğinde Mustafa Ceceli'den "Unutmadım unutamam" parçasını yolluyorum buradan Aziz Başkan'a. Bak bak, önleri kesilmişmiş, vay be.)

* Türkiye Şampiyonlar Ligi'ne ön eleme oynuyordu, gidiyordu bunu biz sağladık. Chelsea maçı sonunda geldiğimiz çeyrek finalle sağladık.
(Şampiyonlar Ligi'ne kendileri sayesinde şampiyonun dahi öneleme oynarak gittiğini unutmuş olmalı. Kendileri Arsenal'den 5 yerken biz çeyrek finalin çatalından döndük bu sene UEFA'da.
Daha sayayım: ManU Fb 6-2 Fb Milan 0-4 Milan Fb 3-1 Fb Schalke 3-3. Fb-Arsenal 2-5. Bu seneki fiyaskoyu saymama gerek yok. Bu kadarı kafi...)


Unutamamış travmaları yazık yazık... Yalnız fazla uzağa gitmeye gerek yok. 11Mayıs 2005'te 5-1'lik kupa finali, 13 Mayıs 2009'da 4-2'lik kupa finalini söylemeyi unutmuş. Bence tekrar seçilirse yapacağı en büyük atılım Fenerbahçe Futbol Takımı'nı Fortis Türkiye Kupası'ndan ilelebet çekmektir. Boşuna cebelleşmesinler.

Mayıslar o kadar çok travma yaşatmış ki kendisine bunlar aklına gelmemiş. Nice travmalara Aziz Başkan. Bizi bırakma sakın...

Not: Şadan Kalkavan'da aday olmuş. Umarım Aziz Yıldırım kazanır tekrar. Taraftarız biz çekeriz cefaaaa, Aziz başkan bizi bırakmaaaa.

Hiç yorum yok:

Paylaş